Zonsondergang fotomeeting OMG. Drenthe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliej

Re: Zonsondergang fotomeeting OMG. Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 10:16

Ow, ik wist niet dat ik hier ook nog aangemeld was :P Ai...
Ik dacht dat het aanmelden hier gewoon opnieuw ging, maar ik zal kijken of ik mee kan :) Leuk, maar dan heb ik wel twee dagen achter elkaar aan, ik weet niet of dat wel eerlijk is voor anderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 11:20

Je zei hier toch dat afstand voor beide locatie's even ver was en dat je dat er voor over had?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 11:21

Jolliej schreef:
Beide keren voor mij even ver, maar de zonsondergang is het waard! Ik wacht wel even af wat voor plaats het wordt, maar goed, als model moet je dan eerst nog gekozen worden!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:20

Believe schreef:
oliebol, ik dacht dat jij bij de meeting van Havelte hoorde.. Vooral omdat je hier niks meer postte en geen data had ingevuld..
Echt heel erg sorry! We kunnen wel regelen dat jij als 5de model mee gaat?

Ik had wel data doorgegeven en gepost.
Ik laat het wel aan me voorbijgaan. Veel plezier!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:32

Believe schreef:
Jolliej schreef:
Beide keren voor mij even ver, maar de zonsondergang is het waard! Ik wacht wel even af wat voor plaats het wordt, maar goed, als model moet je dan eerst nog gekozen worden!

Ja, klopt. Voor afstand maakt het mij niks uit. Vind het ook niet erg om twee dagen achter elkaar aan te doen. Maar mijn vraag is meer of dat wel eerlijk is voor de anderen die misschien nog nooit op een fotomeeting zijn geweest? Dat zou niet leuk zijn, zo bedoel ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:34

Huh echt? Wat raar ik was je helemaal vergeten en dacht dat je naar Havelte ging! Sorry!

@jolliej ik vind het zelf geen probleem, weet niet hoe de anderen daar over denken maar er is heel eerlijk gestemd dus ze hebben wel voorkeur naar jouw paard.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:49

Okay nou ja, ik kom natuurlijk ook heel graag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 10:29

Gelukkig. :D
Ik wou heel graag beginnen met het schema maken maar helaas is mijn laptop stuk dus ik kan niks doen...

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 09:23

Hey wat leuk leuk dat we zijn uitgekozen.
Omdat ik niet weet waar het exact is (nog nooit geweest) mag ik voor tom tom een adres mag van mij ook tegelijk met t schema.
Ik twijfel wel qua optoming kan gewoon zadelen en gaan rijden maar als ze beetje relax is kan t natuurlijk ook zonder zadel, moet dan enkel even wat regelen qua touwhalster of anders van dat soort teugels in wit of een ander licht gekleurd tintje weet niet of iemand dat heeft?, voor de portret diverse showhalsters.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:33

Wat voor maat halster heeft je paard Bren79? Ik heb 3 touwhalsters maar die zijn maat mini en shet.

Nog steeds een niet werkende laptop hier.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:35

Maar cob ;)

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:22

ik weet niet of iemand er iets van merkt, maar als je via Ter Apel gaat kan je drukte verwachten. Dat weekend zijn er waterpolo-wedstrijden internationaal dus de hele weg staat vol met auto's ( bij Moekesgat zwembad ).

ik wil ook wel een schema maken maar ik heb geen flauw idee hoelang je per paard doet en hoe laat het begint/eindigt ? 8-)

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 05:32

Hoi mijn moeder gaat op vakantie een weekje maar is er dus op tijd weer ik zal even zorgen dat ze blijft reageren enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:27

Is prima hoor Marjola!
Mandy zou heel fijn zijn als je me kunt helpen! Laptop gaat morgen naar mijn oom dus ben hem een paar dagen kwijt.

Ik denk dat we het beste 15 min per paard kunnen doen, en dan nog 10 a 15 minuten per paard losgooi of rijden en als een model dat niet wilt mogen ze ook na de portet foto's naar huis. Zelfde geld voor fotografen omdat ik snap dat je niet heel laat nog in de auto wilt zetten is de keuze aan de fotografen om te blijven tot het einde of weg te gaan na de portetfoto's. In het donker rijden is bepaald prettig.

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:52

ben ik nou gek of kan je geen roosters meer maken op google.. :') ?

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 19:17

Afbeelding

goed zo??

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 08:54

Hey jongens, misschien hebben sommige van jullie het in een ander topic gelezen, maar het gaat even niet zo goed met me. Daarom heb ik toch besloten me voor deze meeting af te melden. Hoe leuk ik het ook vind, twee dagen achter elkaar is toch wat teveel en ik denk dat dit beter is. Mijn excuses!
Ik wens jullie uiteraard veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:25

Laptop doet het eindelijk weer, wel alles kwijt incl. photoshop en andere zooi.
Moet dus even kijken hoe ik het ga doen.

Mandy: Ziet er super uit! Wil het graag overnemen van je en verder uit werken maar moet ik eerst weer kunnen inloggen in mijn google account, alles kwijt..
Jolanda: Jammer maar begrijpelijk, hier gaat helaas ook niet alles zoals het zou moeten gaan dus ik begrijp je helemaal. Sterkte en denk aan jezelf! :(:)

Tot nu toe staat er bij het weer: kans op storm en regen, oliebol.. Y;(
Maar even kijken hoe we dat gaan doen, ik denk minstens 2 dagen van te voren laten weten of het door gaat?

De modellen:
1. Bren79 - FHJ Remezida - Arabische Volbloed - http://i178.photobucket.com/albums/w260 ... _8774k.jpg
2. Adawi - Harry - Shetlander - https://onedrive.live.com/?cid=28508017 ... KI8aIDmFO0
3. rina - Clips - quarter - http://i71.photobucket.com/albums/i141/ ... c1596d.jpg
4. East_Valley - East Valley - Haflinger - https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 5527_n.jpg

Reserve modellen:
5. rina - QT - Paint - http://i71.photobucket.com/albums/i141/ ... e9e1f3.jpg
6. Smittie16 - Ambreska cara b - KWPN - https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0504_o.jpg

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:39

Believe laat Smittie aantreden. Ik heb hooikoorts en op het moment bloeit de mais (laat de pollen los) je wilt mij op het moment niet horen. Ik blaf, nies en heb geen stem meer over. Heb al meer dan een week niet gereden, en daarbij is Miss Draak (Clips) alweer kreupel :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 23:51

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:15

Leuk, ik heb er al helemaal zin in :) .
Eerst nog even mijn kaart leeg halen van de vakantie foto's en dan ben ik er klaar voor.

Groetjes en tot dan,

Hilda (moeder van Marjola)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 23:00

Helaas, East Valley is kreupel dus er is een model minder.
Ook voorspellen ze nog steeds storm voor vrijdag.

De fotomeeting gaat dus helaas niet door, het is veel te link om met storm met de trailer op pad te gaan, en om op het strand te zijn met andere mensen en dieren.

Een andere data plannen zou kunnen, maar ik weet niet of er in september nog mooie zonsondergang is?

Ik zal alle fotografen en modellen een pb sturen!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:38

ik denk dat het idd verstandig is Believe. Het weer is op het moment toch wel erg onstabiel en met onweer zo langs het water is best link.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:47

rina schreef:
ik denk dat het idd verstandig is Believe. Het weer is op het moment toch wel erg onstabiel en met onweer zo langs het water is best link.

Inderdaad, moeten we zeker niet hebben.

Nimisha24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:45

halloo,
Wanneer is deze fotomeeting en kan je je nog opgeven voor model?
Ik ben nog nooit naar een fotomeeting geweest maar aangezien we nu een trailer hebben zou ik het heel graag een keer willen!
Ík hoop dat het nog kan :)