Iemand bezwaar als ik de ochtend groep houd op Ciara-BrankaZ-Cleo/Triton-Cleo/Wohlan? Dit is het lijstje dat kim graag wilt fotograferen.. en zij kan alleen 's ochtends aanwezig zijn
Met mijn goede gedrag gebeld en lief gevraagd.. Eigenlijk is dit niet de bedoeling en zou ik het schriftelijk aan moeten vragen.. Nou is mijn vraag dus wie er goed is in een nette brief schrijven?
Hmm raar, volgens mij is het vorige keer gewoon telefonisch gedaan. Zal dat eens navragen...Als je het nu nog schriftelijk moet gaan aanvragen, is wel erg kort dag...
Ik zie eigenlijk weinig reacties verder.. Over het schema en de vergunning
Bagheera_206
Geplaatst: 03-10-14 19:10
Ik heb jou toch feedback gegeven over het schema?
Jammer dat het alleen nog maar schriftelijk kan. Hopelijk krijgen we gauw een reactie. Zeiden ze aan de telefoon nog hoe lang het duurt voordat we een reactie kunnen verwachten?
Nee.. Ik heb zelf niet echt tijd of een idee voor een brief.. Ik laat het schema idd zo omdat kim maar 1 ochtend kan.. En er zo nog pauze is voor jullie fotografen
Nouja ik vind zo op de paden altijd een beetje aso tegenover mensen die hun buitenritje gewoon rustig aan t maken zijn niet iedereen zit op een hele grep mensen en paarden op het pad te wachten denk ik. Maarja dat lijkt mij in ieder geval zo aangezien ik het zelf ook niet op prijs zou stellen (en als voetganger mag je je niet op het paardenpad begeven. Ook niet met paard aan de hand. ) En mocht je een klacht krijgen heb je best wel een probleem.
Ik zou toch echt even een brief schrijven als ik jou was. Waar zit t precies? Als t onder pwn valt kan ik misschien iets regelen via mn moeder (die werkt bij t pwn en die spreken de boswachters veel)
Zou idd toch die toestemming regelen, zeker omdat je er al telefonisch contact over hebt gehad, en ze dus al weten dat je t daar wilt houden en wanneer (of heb je dat niet verteld?).
Hebben toen ook gewoon op de paden gedaan, en op zich kwamen er niet super veel andere ruiters langs in die hoek, op sommige plekken wel iets van t pad af (maar daar was toen ook toestemming voor).
Overigens ik vind het geen probleem om alleen te fotograferen.