Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:shelltje: de locatie is zoals ik een paar posts eerder aangaf heel smal. Dus een wagen meenemen heeft geen zin, ik wil niet de verantwoordelijkheid hebben dat er straks wel iets gebeurt terwijl we het hadden kunnen voorzien. Een showhalster is altijd leuk.
Suus: Extra mensen zijn altijd fijn/ handig. Voor het aandacht trekken maar natuurlijk mag hij er ook gewoon lekker bij op!
Gurde: Je bent gewoon welkom. Hulp is altijd fijn.
shelltje schreef:pimaude schreef:shelltje: de locatie is zoals ik een paar posts eerder aangaf heel smal. Dus een wagen meenemen heeft geen zin, ik wil niet de verantwoordelijkheid hebben dat er straks wel iets gebeurt terwijl we het hadden kunnen voorzien. Een showhalster is altijd leuk.
Suus: Extra mensen zijn altijd fijn/ handig. Voor het aandacht trekken maar natuurlijk mag hij er ook gewoon lekker bij op!
Gurde: Je bent gewoon welkom. Hulp is altijd fijn.
oke dan weet ik dat! Geen onnodig risico nemen heel misschien gaat mijn bijrijderster mee dan kan die erop. Ze kan ook gewoon lossgegooid wordren. Ik zal nog even opzoek gaan naar `enge spulletjes` aangezien mijn dame nergens bang voor is haha zelfs wit reflectie scherm kan opgegeten worden. Heb je ook tegen die tijd een adres waar we moeten zijn ?