chelle_dora schreef:NikkiTazz: Ieder zo zijn reden, dat snap ik persoonlijk ook wel, maar wat ik zelf al aangaf, ik kan ook wel 3 vriendinnen meenemen met een camera, niet alleen voor gezelligheid en zodat ik me wat sneller op m'n gemak voel, maar ook omdat ik daar ook nog andere redenen voor heb (eventueel vervoer of ondersteuning als het lichamelijk ineens een klap geeft). Maar daar is ook geen plek voor, omdat het bij fotografen op aanmelding ging, en bij de modellen op basis van het aantal 'stemmen' gaat. En dat gebeurt bij vrij veel meetings hoor
En als 1 model; dan krijg je weer 'waarom zij wel en ik niet?', het gedoe over het aantal foto's en de tijd, en voorkeur van de fotografen. Ik als fotograaf knap namelijk ontzéttend af als ik 2 paarden in 10 minuten tijd moet gaan fotograferen, omdat dat absoluut niet praktisch is..
kan ik me voorstellen, maar blijkbaar is het anders niet duidelijk dat bij ons de een niet komt zonder de ander. kijk maar hoe jullie het doen, we horen vanzelf wel of wij het zijn of niet. 1 van ons wel 1 en van ons niet, komt geen van beide