Honden fotomeeting Huissen 8 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 21:15

Carmenxoxo schreef:
Als ik niet in de ochtend kan ben ik bang dat ik me moet afmelden.. Ik overleg zo even met mijn ouders

als jullie eerst actie fotos doen van de modellen in de middag groep. Ben je veeel eerder klaar dan half 2..
dan heb je tot 9 uur in de avond de tijd om je paard te doen :d

noukso

Re: Honden fotomeeting Huissen 8 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:52

Mensen mogen van te voren ook eerst naar mij komen als dat handig is. Auto's kunnen bij mij makkelijk geparkeerd worden. Het is vanaf mijn huis ongeveer 5 minuten lopen.

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 23:38

Ik zat ook al een beetje met parkeren. Maar als dat bij jou kan Anouk! Dat zou super zijn. Zou je dan je adres via pb willen sturen?

Ik wil iedereen trouwens wel waarschuwen. Elmo is gek. Hij loopt je echt omver, hij kijkt nergens naar. Waarschijnlijk zal hij helemaal gek worden daar. (Overenthousiast en oost-Indisch doof)

FroukeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 03:01

emmaudb schreef:
Ik zat ook al een beetje met parkeren. Maar als dat bij jou kan Anouk! Dat zou super zijn. Zou je dan je adres via pb willen sturen?

Ik wil iedereen trouwens wel waarschuwen. Elmo is gek. Hij loopt je echt omver, hij kijkt nergens naar. Waarschijnlijk zal hij helemaal gek worden daar. (Overenthousiast en oost-Indisch doof)

Hahahaha dat herken ik wel n beetje

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 05:15

Ontzettend leuk dat DK meemag, blij dat het pinksterweekend is, eaarom geen training en de tijd.

actie 1 voor 1 ben ik ook voorstander van, mijn hondje is ook nogal wild en onstuimig en gaat niet altijd goed met andere jonge reuen samen, om ze dan allemaal los te laten lijkt me niet z,on goed plan.

mooi gebied.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 08:33

Wanneer het mogelijk is zou ik mij graag willen aanmelden als reserve fotografe, ik ben er een klein poosje tussen uit geweest maar ben momenteel alles weer aan het opstarten mijn site komt weer zo snel mogelijk online ik heb ook nog een facebook pagina die ik deze week weer actief wil gaan gebruiken http://www.facebook.com/photopets.nl

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 08:43

Je bent welkom als fotograaf! Leuk.
reserve is niet nodig, we hebben weinig fotografen dus je kan gewoon komen! Top

FroukeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 09:03

Tinkermuts schreef:
Ontzettend leuk dat DK meemag, blij dat het pinksterweekend is, eaarom geen training en de tijd.

actie 1 voor 1 ben ik ook voorstander van, mijn hondje is ook nogal wild en onstuimig en gaat niet altijd goed met andere jonge reuen samen, om ze dan allemaal los te laten lijkt me niet z,on goed plan.

mooi gebied.

Hahaha hier nog een stuiterball ;)
Top idee en super nog een fotograaf leuk !
Hebben er zin in

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 09:20

emmaudb schreef:

Hier nog een, Lancelot komt met een noodvaart op je af rennen maar springt altijd op het aller laatste moment toch nog opzij :') *klopt gelijk af* hij is nog nooit tegen me aan gerend... hij heeft wel veel last van oost-indische doofheid helaas :o

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 09:23

Gezellig. Een meeting van allemaal oost-indische dove honden!
Als die van mij appart is zal hij wel luisteren naar commando's.

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:10

Ik heb er zin in, zou iemand nog even een heel duidelijk bericht kunnen plaatsen met Hoelaat, waar en w.aaar we verzamelen?
:)

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:30

iEmmaaa schreef:
emmaudb schreef:

Hier nog een, Lancelot komt met een noodvaart op je af rennen maar springt altijd op het aller laatste moment toch nog opzij :') *klopt gelijk af* hij is nog nooit tegen me aan gerend... hij heeft wel veel last van oost-indische doofheid helaas :o

Dat doet Elmo dus niet. Mijn vader is al een keer gevallen door hem en hij is al een paar keer goed hard tegen mij aan geknald

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:31

emmaudb schreef:

Stuur je een pb.

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:48

Vooralsnog kan ik gewoon mee! Zie wel nog graag een lijstje met alles bij elkaar incl. tijden en locatie (+parkeergelegenheid), want door de bomen zie ik even het bos niet meer in dit topic :o

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:11

Ik heb met Melissa afgesproken dat alle mensen die naar mij toe willen komen welkom zijn. Auto's en fietsen kunnen bij mij neergezet worden. De bus stopt bij mij, maar volgens mij komt er niemand met de bus?

Als je mijn adres wilt graag even een pbtje sturen. Heb hem liever niet open in het topic staan.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:19

ik kom met de bus! :Y) weet jij zo welke bus ik dan moet nemen vanaf station arnhem? en waar ik dan natuurlijk moet uitstappen :')

Misschien is het trouwens ook handig om voor zowel de ochtend als de middag groep een whatsapp groep aan te maken, voor als mensen het niet kunnen vinden of later komen of wat dan ook :)

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:30

iEmmaaa schreef:
ik kom met de bus! :Y) weet jij zo welke bus ik dan moet nemen vanaf station arnhem? en waar ik dan natuurlijk moet uitstappen :')

Misschien is het trouwens ook handig om voor zowel de ochtend als de middag groep een whatsapp groep aan te maken, voor als mensen het niet kunnen vinden of later komen of wat dan ook :)

Ik stuur je pb. Ik of 1 van mijn ouders haalt je dan op bij de bushalte :)

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 14:00

JonneN schreef:
Vooralsnog kan ik gewoon mee! Zie wel nog graag een lijstje met alles bij elkaar incl. tijden en locatie (+parkeergelegenheid), want door de bomen zie ik even het bos niet meer in dit topic :o

Super dat je mee kan. Pagina of 2 paginas hiervoor heb ik 2 schema's geplaatst met tijden.
als we bijvoorbeeld naar de ochtend groep kijken telt de 2e kolom niet meer. We gaan niet met 5 honden samen actie en zwem fotos maken maar 1 voor 1. Dit schema vervalt dus. Snapje? Hihi zit op mijn mobile en kan het niet uploaden nu.. dus hoop dat je het begrijpt.
voor adres kun je het beste even aan anouk vragen. Bij haar kan je parkeren en is het 5 min lopen naar locatie.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:04

Misschien is het makkelijker om straks even 1 overzichtelijk post te maken met de schema's en dergelijk erin :') Want het word een beetje onoverzichtelijk anders ;)

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:10

MelisWess schreef:
Je bent welkom als fotograaf! Leuk.
reserve is niet nodig, we hebben weinig fotografen dus je kan gewoon komen! Top

Super dan zet ik het in mijn agenda. :)

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 17:18

MelisWess schreef:
Ochtend groep:

[ Afbeelding ]

Middag groep:

[ Afbeelding ]

Hier staan de exacte tijden!
Je hoeft alleen naar de bovenste kolom van de ochtend groep te kijken. 2e kolom gaat niet meer door en gaan we de honden 1 voor 1 laten rennen. Dus alle fotografen op 1 hond. Welke hond eerst gaat zien we dan wel.

dit geld dus ook voor de middag groep.

duidelijk? :)

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:08

Waar moeten we nu verzamelen? Ik woon in holthuizen, ik loop de dijk op en dan ben ik al hiolthuizendreef, dijk af en ben k in huissen :)

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 19:23

In het weiland aan de kant van huissen... dus niet aan de dijk kant.

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 23:38

MelisWess schreef:
In het weiland aan de kant van huissen... dus niet aan de dijk kant.

Dat is voor mij 5/10 min lopen

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:53

Ik moet mij helaas afmelden vriendlief neemt mij mee naar outdoor Gelderland die dag.