Ziet er super uit! Mooie groepen zo niet te veel, heb er al helemaal zin in! Zeker nu ik eigenlijk totaal geen zin heb ik mijn tentamens haha dus huiswerkontwijkend gedrag momenteel maar moet nu echt weer gaan leren...
Ohja ik zie t haha haalde t in de war met de fotograven
mooi schema
Kabayo
Geplaatst: 12-06-14 21:23
Kwam ik ineens op.. heeft iemand misschien een friese vlag? Ben nogal n trotse fries en zou t geweldig vinden om n stukje te kunnen rijden met een mooie friese vlag haha als t wat leuk is?
en ik kan van mn vriend miss een vest lenen waar groot achter fryslan pridenof the north op staat. Als er een foto gemaakt kan worden waar ik met de rug naar de camera sta wijzend naar die tekst met friese vlag als achtergrond..haha sorry vande veeleisendheid
Jildau
Geplaatst: 12-06-14 21:47
Betekent los dat je je paard echt los gooit achter één draadje? Best wel beetje eng vind ik dat..
Verder netjes allemaal! Maar ik ben dus eigenlijk niet gekozen maar Polly twee keer? Haha lucky me.
Je mag zelf kiezen, de bedoeling is idd los achter een draadje, maar als je dat niet vertrouwd, mag de pony ook aan de longeerlijn. Echter vind ik het persoonlijk beter resultaat achter draad en palen, maar veiligheid gaat voor, denk je dat je pony niet te houden is, dan liever aan de longeerlijn.
Ik heb eigenlijk geen idee. Kijk wel even hoe hij doet. Het scheelt dat zijn grote liefde Polly mee gaat, denk niet dat hij ineens heel hard uit haar buurt gaat.
Zou ik evt. ook nog op de middag kunnen? Het is namelijk een best eind rijden voor mij, dus dan wil ik mijn paard wel rustig op de trailer kunnen zette enz..
Wij kunnen nu niet mee. Ik had gisteren gevraagd of Fenna/Furbie en ik beide 's middags konden. We kunnen niet twee keer de trailer huren en twee keer iemand op en neer laten rijden.
christina75
Geplaatst: 13-06-14 10:23
Jildau schreef:
Fenna en ik ook het liefst 's middags. Moet 's ochtends werken en als ik dat niet hoef te ruilen dan liever niet!
Vervelend, je had het inderdaad goed aangegeven. Jolanda moet er maar even naar kijken...
Ah, okay, ik had jildau wel al naar de middag gedaan, maat wist niet dan Henny ook moest. Dan moet Kelty toch in de ochtend. Sorry, zal het veranderen als ik thuis ben!
Nou ja, oneerlijk oneerlijk, Jildau heeft als eerste gevraagd, zij was er al eerste bij. Dus is het wel zo "eerlijk" dat zij daar meer recht op heeft. Ik heb er geen problemen mee om 5 om 3 te doen, maar als alle andere ook nog eens naar de middag moeten, er moet wel ergens een grens getrokken worden. De datum was al ver van te voren bekend, dus dit had al ver van te voren geregeld kunnen worden... Dan is begint de middag echter wel eerder, dan sluit ik dat eraan vast, maar later als 4 uur is niet wenselijk...
Ja ik vind het wel wat oneerlijk.. Omdat jij het niet goed gelezen hebt, zou ik niet mee kunnen. Fouten gebeuren, dat snap ik, maar het zou wel ontzettend jammer zijn.
Ketly, mijn auto is niet sterk genoeg (denk ik ) voor een tweepaards trailer met een pony en paard, maar mocht je iets kunnen regelen dan kunnen we wel samen rijden, ik heb minn BE. Senna is wel wat een echte merrie (sjaggie ) maar dat komt vast goed.