Believe, jij schreef dat je touwhalsters had toch? Ik vind felgroen heeeel gaaf!! Neem ze allemaal maar mee
Wel een tip voor de modellen: Niet al te felle kleren aandoen i.v.m. de felle zon. Je kunt wat meenemen, maar als ik jullie was zou ik ook wat zwarts o.i.d. meenemen. Als je bijvoorbeeld wit aantrekt, dan wordt dat heel snel overbelicht door de zon, en dat is echt super lelijk
ZIN IN!!!
Anoniem
Geplaatst: 16-05-14 22:48
Jeps! Is goed dan doe ik de paarse gewoon om denk ik! En kan ik altijd wisselen!
Ik ga kijken hoe ik het schema openbaar kan maken en ik stuur iedereen pb.
eiber
Geplaatst: 16-05-14 23:07
De dames hier zijn inmiddels ook helemaal geïnspireerd. De kledingkasten zijn omgekeerd en er zijn een paar hele leuke combinatie uitgerold. Van super stoer tot super vrouwelijk. We nemen ook een mooi touwhalstersetje mee, bruin met blauw en veertjes en kralen. Kan in overleg ook door anderen gebruikt worden. Het schema printen we uit en nemen we mee. We hebben er heel veel zin in!
Is het schema zo goed? Anders pas ik het aan, tijden kunnen altijd uitlopen maar heb even ruime pauze genomen zodat we genoeg tijd hebben. Tips zijn altijd welkom.
Heb van 1 model, DjobiLover nog geen bericht terug, erg vervelend aangezien ze ze wel geopend heeft maar gewoon niet reageert. Niet echt bepaald netjes.
Over de locatie; Misschien is bij sommige mensen het Refaja Ziekenhuis in Stadskanaal wel bekend. De locatie ligt er vlak naast, hieronder een screen van de route vanaf het Refaja naar het Noorderbos. De rode route is vanaf de zijkant van het refaja naar het noorderbos. Hier kom je een rotonde tegen en dan ga je rechtdoor. De zwarte route is vanaf de Semmelweislaan naar het noorderbos. Hier kom je een rotonde tegen en dan ga naar rechts. De blauwe route is vanaf de Semsstraat naar het noorderbos. Hier bij kom je een rotonde tegen en dan ga je links. Voor de groene route geld hetzelfde als van de blauwe.
Als je langs de rotonde bent gegaan rij je een stukje door, dan zal je eerst een speeltuintje zien en verder op zie je dan een groot veld en aan de linkerkant een stuk bos met een opening. Dan kom je zoals te screen dit te zien, dan rij je dus even door. [ Afbeelding ] De mensen met een trailer kunnen proberen om hun trailer en auto hier neer te zetten op dit veld. Ik ga voor de meeting nog even naar de locatie toe om te kijken waar we de trailers mogen en kunnen neerzetten. De fotografen kunnen hun auto op de parkeerplekken neerzetten of desnoods op het parkeerplek van Refaja als daar iig genoeg plek is.
Ik denk dat het bij de actiefoto's het makkelijkst is om iedereen tegelijk te doen, de fotografen dan. Anders kost het wel heel veel tijd.. Bovendien hebben we dan met ons allen het dubbele, en we niet op elkaar hoeven te wachten.
Sommigen zullen meer tijd hebben, maar ik moet om half 4 wel weg, en ik wil graag ieder model op de foto hebben.. Door de losgooifoto's met alle fotografen tegelijk te doen, scheelt het tijd Dat maakt trouwens niet veel uit hoor, want dat is eigenlijk bij elke meeting zo, geloof ik tenminste.
Daar dacht ik idd ook al aan Sannerocky maar ik weet niet of sommige paarden zolang kunnen wachten. Maar als er gras is komt het denk ik wel goed. Ga het morgen aanpassen lig nu in m'n bed.
Maarre als zwarte kleren aantrekt is dat niet een beetje zwart als ik met fayah kom? Dan is het zwart en zwart...
Qua schema maakt het mij niet zo veel uit want moet toch met Believe weer mee terug Alleen weet niet als er allemaal paarden om heen staan worden ze dan niet vet kijkerig???
Ben nog nooit op een meeting geweest dus zeg maar wat hoor.
Ik moet mij helaas ook afmelden.. De medicijnen die ik heb gekregen slaan niet goed aan en kan me nu amper bewegen zonder pijn.. Vind het erg jammer! Had gehoopt dat het nu wel over zou zijn..
zou ik met iemand op een bepaald punt willen afspreken nabij het refaja zodat ik er achteraan kan rijden het laatste stukje? ik kom vanaf de n366 richting refaja. moet ik dan bij die lange rotonde bij het refaja rechtsaf?
Ik had een vriendin van mij kunnen vragen of die met de shet van hier mee wip maar dat heeft niet zo veel zin want die moet dan ook in de ochtend groep