[FM] Besloten Fotomeeting Terhorsterzand 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Re: [FM] Besloten Fotomeeting Terhorsterzand 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:23

Heeft er iemand nog lint? ik heb wel (hoge) prikpaaltjes, maar me lint is per ongeluk door iemand anders gebruikt en verknipt dus dat is niet meer te gebruiken en ben bang dat ik deze week niet red om even nieuw lint/draad te halen :?

Dan kunnen we tenminste een paddock uitzetten en anders moet ik even iemand als nood gaan sturen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:26

Is Douwe ooit helemaal uit zijn wintervacht geweest Clau? Die krijgt altijd echt een wnitervacht van 20cm dik toch :')

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:29

Jewel, duurt alleen altijd heel lang :')

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:31

Nee Magda ik vind het niet erg om om te rijden. Het is ook een makkelijke weg die ik al wel vaker heb gereden.

Omdat ik nog niet weet welke auto ik mee krijgen, zijn dit voor mij de kosten vanaf Buitenpost naar Terhosterzand en weer terug:
Diesel: €17,80 (2x €8,90)
Bezine: €21,42 (2x €10,71)

Dan is het eerlijk om de kosten te splitsen in 2e. Dit mag je dan van mij ook eventueel overmaken als je dat liever hebt, maar ik weet van de week pas of ik die van mijn vader (diesel) of die van mijn moeder (bezine) meekrijg.

Hoe laat we vertrekken moeten we even overleggen dan, want als we elkaar meeten om 8.46 (trein van 8.21) dan zijn we om 9.40 in Terhosterzand, maar dan zonder file enz. en als we elkaar om 8.16 (trein van 8.51) meeten zijn we om 9.10 daar zonder file enz. . Nou weet ik wel dat er op de weg tussen drachten en oosterwolde wel verschillende stoplichten staan.
Laatst bijgewerkt door DrawnHorse op 09-06-14 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:42

We hebben nog wel een paar regels om in het gebied te mogen fotograferen.
De paarden mogen niet door de heidevegetatie en ook niet op het strand van de zwemplas komen. Dus met de paarden voorbij de toegang van de zwemplas naar de zandverstuiving.

Clau, weet jij zo nog de andere regels die gelden voor de fotomeeting
Wat wel en wat niet mag ;)
Dat is dan voor iedereen duidelijk !!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:19

Ik denk niet dat er op zaterdagochtend file staat hoor :n Of wanneer dan ook, maar dat is een ander verhaal, haha.

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:24

Sorry, ik heb helaas geen lint meer liggen. We hebben echt maar een mini stukje waar we denk ik nog geen vierkante meter mee af kunnen zetten :')

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 20:43

DrawnHorse jullie kunnen elkaar gewoon meeten hoor om 8.46 en als er file staat ;) dan wachten we heus wel even op jullie :D dat is echt geen ramp.... Kun je nog even iets langer blijven liggen :Y)

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:44

Ik heb ook geen lint meer. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt, de vooruitzichten zijn niet zo goed voor zaterdag -O-

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 20:52

lisanne87 schreef:
Ik heb ook geen lint meer. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt, de vooruitzichten zijn niet zo goed voor zaterdag -O-

Daar mag je nog helemaal niet naar kijken _O- dat bekijken we vrijdag wel.....
Anders moet je nu alvast een zonnedansje gaan doen :')

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:36

Mag ik hopen van niet nee. Maar je weet het maar nooit.

Heb hier ook geen lint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:32

Ik heb denk ik wel lint maar zit in de middag dus daar heb je sochtens niks aan :')

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:47

Ik heb het mooie weer meegenomen vanaf Pinkpop dus dat moet goedkomen!

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:52

Daar gaan we wel gewoon voor!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:41

Voor de duidelijkheid nog eens op een rijtje, de belangrijkste regels van de Fotomeeting. We zijn te gast in het natuurgebied en moeten dan ook de regels respecteren, zeker als we nog eens gebruik willen maken van het gebied :)

De paarden mogen niet ín de heidevegetatie komen, wil je heide foto's? Zet het paard er dan voor, of tussenin op een paadje.

De paarden mogen niet op het strand en in het water komen! Hier wordt streng op gecontroleerd en met warm weer zullen er ook wandelaars en zwemmers zijn, hou hier rekening mee!

De mest moet (tenzij op het aangegeven ruiterpad) opgeruimd worden. Ik zal zorgen voor een kruiwagen en mestboy. Hetzelfde geldt voor afval ed.

Bezoekers (wandelaars ed) gaan voor, we mogen geen overlast veroorzaken. Waarschijnlijk zullen ze wel rekening met ons houden, maar zo niet, ga alsjeblieft geen discussies aan. Je kunt uiteraard wel eventjes vragen eventjes te wachten of om je heen te lopen.

Ik wil aan de fotografen en modellen vragen om deze regels echt na te leven en elkaar er ook op te attenderen. Zo houden we het voor iedereen leuk en kunnen we op deze manier dit mooie gebied nog veel vaker gebruiken!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:12

Vind ik ook! Bovendien zit niemand op boetes te wachten!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:14

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 17:10

sannerocky schreef:
NienSCHaap schreef:
Ik hoor graag wat jullie er van vinden?

Klik hier voor het Schema!

Omdat ik te lui ben om steeds te zoeken :')

Handig _/-\o_

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 17:13

Citaat:
De paarden mogen niet ín de heidevegetatie komen, wil je heide foto's? Zet het paard er dan voor, of tussenin op een paadje.

De paarden mogen niet op het strand en in het water komen! Hier wordt streng op gecontroleerd en met warm weer zullen er ook wandelaars en zwemmers zijn, hou hier rekening mee!

De mest moet (tenzij op het aangegeven ruiterpad) opgeruimd worden. Ik zal zorgen voor een kruiwagen en mestboy. Hetzelfde geldt voor afval ed.

Bezoekers (wandelaars ed) gaan voor, we mogen geen overlast veroorzaken. Waarschijnlijk zullen ze wel rekening met ons houden, maar zo niet, ga alsjeblieft geen discussies aan. Je kunt uiteraard wel eventjes vragen eventjes te wachten of om je heen te lopen.

Zoals Claudia al zei: Het is wel echt de bedoeling dat we ons aan de regels gaan houden, zodat we het niet alleen voor ons zelf verpesten maar ook voor de andere die ooit nog gebruik willen maken van dit mooie gebied.
Wees dus wel zo dat je je hier ook echt aan houd, en spreek elkaar aan als iemand de regels even vergeten is :D

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:27

Ga me best doen ;)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:06

Als er trouwens gevraagd wordt om de vergunning, die heb ik. Dus stuur ze dan gewoon eventjes mijn kant op :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:06

Goedemorgen,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mij af te melden voor zaterdag. Ik ben hier helemaal niet van, maar gezien de situatie is het wel beter. Vorige week dinsdag is namelijk mijn schoonoma overleden en afgelopen zaterdag was de crematie. Mijn vriend heeft het hier ontzettend moeilijk mee vanwege de sterke band die ze hadden.
Mijn vriend en ik zien elkaar doordeweeks niet i.v.m. onze opleiding en nu zou ik er zaterdag ook niet zijn voor hem. Ik voel mij hier ontzettend schuldig om en heb daarom na twijfelen besloten om de meeting af te zeggen zodat ik er voor mijn vriend kan zijn.

Mijn oprechte excuses voor deze afmelding, maar ik zou mijn behoorlijk egoïstisch voelen als ik besloot om toch te komen en mijn vriend alleen te laten zaterdag.

Heel veel plezier wens ik jullie allen en ik hoop dat de weersvooruitzichten nog bij gaan trekken!

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:24

Sterkte magda :(:)

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 09:29

Magda, dit zijn dingen waarvoor je je niet hoef te excuseren.
Een wijs besluit en onwijs veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:33

Sterkte :(:)