Oh ik heb hem al geplaatst haha sorry, maar hij staat dus al.
quartel
Geplaatst: 27-05-14 21:44
Ik heb de vraag gesteld of er nog fotografen zijn die interesse hebben in een meeting voor de portfolio in een bosrijke omgeving in soest 1 juni. Even afwachten maar.
smurfje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-14 21:44
Fijn!
SternPhoto
Geplaatst: 27-05-14 21:46
Nog fotograaf nodig ?
Ik heb wel interesse ben 1 juni vrij maar zag iets met betalen ?? En de modellen heb je recente lijst ?
Edit ik had me volgend mij eerst afgemeld maar heb de dag weer vrij. Alleen wil wel graag modellen zien voordat ik ga rijden. Iemand vanuit Almere ?
Tenshi
Geplaatst: 27-05-14 22:02
Even geknipt en geplakt uit het dropbox overzicht
Die kosten zijn geloof ik 2,40 per persoon voor de vergunning
Nee dan wordt t m niet. Ti's 40 min rijden voor me wordt dan te duur met benzinee
donnar
Geplaatst: 27-05-14 22:19
Mag ik deze bovenstaande foto plaatsen bij de post die ik al heb geplaatst op Facebook? Dan kunnen fotografen de modellen zien. Ik vraag het even omdat ik niet weet of de eigenaren het er mee eens zijn.
Faelynn
Geplaatst: 27-05-14 22:28
Zijn er wel genoeg modellen? Als er wel ruim voldoende modellen zijn, maar te weinig fotograven ben ik wel bereid te ruilen en niet meer als model te komen maar dus als fotograaf, beschik over goeie apparatuur. Laat maar weten wat jullie het handigst vinden.
Trouwens zie nu net dat het tot 3 uur duurt als ik als fotograaf mee ga, dat ga ik denk ik toch niet redden, heb die middag namelijk een verjaardag, en als ik telaat kom ook een boze moeder tot 2 uur zou ik wel redden denk ik, maar weet nou niet of dat heel erg handig is want dan mis je op het eind een fotograaf.
(sorry door het warrige verhaal)
martinev
Geplaatst: 27-05-14 22:35
Van mij mag je de foto plaatsen op Facebook hoor, geen enkel probleem!
Ik was van plan om knotjes te maken bij Fay, lijkt me netter staan dan de manen los. (Fay is het paard in het midden van de grote foto, kwpn'er dus)
Ik kan helaas niemand oppikken van stations, ik kom er wel langs, maar het is voor Fay de eerste keer dat ze zonder haar vriendinnetje in de trailer staat en ik heb zo'n vermoeden dat ze de tent gaat afbreken. Niet handig om te moeten parkeren en wachten dus!
edit: vanaf station Soest-Zuid is het een kwartiertje lopen naar de Soesterduinen, dat is misschien ook nog wel een optie?
Wat willen jullie graag? Dat ik als model mee ga of fotograaf? Ben best bereid mijn plek als model op te geven gezien ik vorigeweek ook al een meeting gehad heb, hier nu fotograven te kort zijn en modellen genoeg.. Heb met mn moeder geregeld dat ik tot 3 uur kan blijven als ik als fotograaf mee ga dus dat is geen probleem meer.
Oke, dan ga ik mee als fotograaf, moet wel echt strak 3 uur weg, maar als we ons gewoon aan het schema houden moet dat kunnen.
Zag al dit lijstje: 1e groep: (10.30 - 11.30) Donnar Vriendin Donnar 2e groep: (11.30 - 12.30) Dani Martinev 3e groep (13.00 - 14.00) Meganyr vriendin Meganyr 4e groep (14.00- 15.00) Linnnde Tessjazz
Heb nog nooit mee gedaan aan een fotomeeting, alleen gewoon 1 op 1 gewerkt... Hoe werkt het? Heb je een half uur per model en dan 4 fotograven bij 1 model?