Hoi! Ik heb me net aangemeld via Cynthia om mee te gaan als fotograaf voor morgen en lees dat er ook iemand een hengstenketting zoekt. Ik heb er 1 rondgenaaid, heb eventueel ook nog witte bandages voor liefhebbers.
Als je de hengstenketting mee wilt nemen graag, dan kijken we morgen of hij nodig is. Witte bandages hoeft niet, dat past niet bij het barokke harnachement/thema. Leuk dat je meekomt, tot morgen!
Ik ben ook van de partij morgen. Vanavond paardlief wassen en maar hopen dat hij schoon wil blijven, heb nml geen stal waar hij in kan, wel een stuk nieuw weiland wat mooi schoon is. Een deken met hals om morgen ochtend nog wat fatsoeneren.
Ik lees dat je spullen mee neemt voor een dressuur zadel, nu ben ik helaas niet in het bezit van een dressuur zadel maar van een westernzadel. Heb dus ook niet heel mooie rijkleding enz...... heb ook niet het meest flateuze postuur
En op het strand? je mag tot 1 oktober niet op het strand komen......
Hey Annelot, de shoot is in de duinen. Ik kijk even of ik een dressuurzadel voor je kan regelen, dat staat mooier. Je hoeft er niet op als je niet wilt, maar om beugels ed te showen is met zadel mooier.
Ik kan Eros eventueel wel zadelen en een klein stukje mee rijden hoor, als dat gewenst is! Hij loopt al een kwartier onder het zadel elke dag. Wat moet ik dan meenemen? En wat zal ik aan doen?
@ Annelot: Het is een heel breed dressuurzadel, dus dat komt wel goed @ AZNLady: Hoi en tot morgenochtend @ Eros: Top! Aan doen wat je mooi vindt, dressuurzadel bijv. erop (ik neem aan dat je geen spaans zadel hebt . Ik heb mooie stijgbeugels voor eraan en dekjes voor eronder
Voor iedereen: Tot morgenochtend en blijven duimen voor mooi weer!!! Ik neem het schema morgen uitgeprint voor iedereen mee.
Ze staat gewassen op stal. Heb het niet helemaal gevolgd. Neem mijn dressuurzadel mee. Hoofdstel komt bij jouw vandaan? Rijlaarzen nodig? Anders neem ik 2 kleuren mee. Rijbroek?
Ik heb hoofdstellen, borsttuigen, stijgbeugels, bitten en dekjes voor iedereen mee. Zelf een mooie voorbrenglijn/hengstenketting meenemen als je je paard aan de hand neemt en een zadel op voor de beugels en dekje. Zelf een leuk setje aandoen waarmee je netjes op de foto staat en wat een beetje past bij de barokke outfit van je paard. Rijfoto's vind ik leuk om erbij te hebben, dus als je erop wilt: laarzen en rijbroek aan/mee!
Als je een leren singel hebt is dat het mooist. Als je er 1 extra hebt willen jullie die dan meenemen voor mensen die alleen een neopreen singel hebben?
Marja
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-14 22:58
Helaas zijn er 2 paardenafmeldingen die ik niet meer ingevallen kreeg. Dus we zijn morgen met 6 fotografen en 6 paardenmodellen.
3 teams van 2 fotografen heb ik er van gemaakt, dit is het schema:
10.00-10.25 10.30-10.55 11.00-11.25 11.30-11.55 set 1 set 1 set 2 set 2 fotograaf A Silent Shiver en AZN lady koekje juliette ryon juliette fotograaf B Cynn en Suusje ryon moret donnie moret fotograaf C Bellavie en Martine donnie eros koekje eros
13.00-13.25 13.30-13.55 14.00-14.25 14.30-14.55 set 3 set 3 set 4 set 4 donnie moret donnie eros koekje eros koekje juliette ryon juliette ryon moret
Morgen neem ik hem uitgeprint voor iedereen mee, en dan staat het wel netjes onder elkaar in tabelletjes . geen zorgen!
Alle modellen krijgen een eigen doos harnachement met daarin 4 genummerde setjes apart verpakt.
Hier ook iemand veel te vroeg wakker. Ook omdat mijn grote hulp wegens heel vervelende omstandigheden helaas moest afmelden voor vandaag en ik niet zo snel vervanging kon regelen. Ik zal het alleen moeten doen wat ook vast wel goed komt. Wellicht loopt er nog een extra paar handen rond die even bij kan springen.
Nou ook ik hoop dat het beter bij jullie is qua weer. Hier plenst het heel de nacht al, heb bijna niet geslapen. Zat als maar te denken: zal het wel doorgaan? Het zou zo veel leuker zijn met mooi weer. Dus alsjeblieft, laat Hargen aan Zee vandaag heel zonnig en met weinig wind zijn!! (eros met veel vind is veel minder mooi, voorpluk waait op) dus ik begin waarschijnlijk wel met vlechten. Tot straks!
Hier in Noord Holland is vannacht 1 mm gevallen (hoor ik nu van m'n vader die een regenmeter heeft). Het miezerregentje wat dus voorspeld was en allang weg is tegen de tijd dat wij in Hargen zijn! Succes met de laatste voorbereidingen en een goede reis straks!