Haha in Waalwijk viel het inderdaad mee! Ik doe niet aan regen .
Het gaat sowieso door, behalve bij een weeralarm natuurlijk! Mocht het halverwege slecht worden dan ga ik even kijken hoe we het oplossen. Ik stuur vanavond nov iedereen het adres door + mijn telefoonnummer!
Aaah ik vind het heel vervelend maar ik lig ziek op bed wilde even kijken hoe het ging aangezien er toch genoeg fotografen zijn, maar het gaat nog steeds beroerd en ga dus niet mee
Ik ga overigens geen PB's meer sturen, zo veel afmeldingen gehad dat ik dat maar niet ga proberen.
Het adres is; Hoefsvenlaan 2, 5143 NJ Waalwijk, Linkje naar het huidige schema; Klik Telefoon nummer ALLEEN BELLEN!! 06-53590735. Er staat wel whatsapp op, maar dit is mijn 'werk' nummer dus heb geen internet buiten de wifi om. Dit is dus niet handig.
Ik heb geen leuk nieuws. Ben net aangekomen met de auto, maar heb platte band gereden. Mijn vriend heeft er net heen gekeken, maar hij krijgt het niet zo gemaakt. Ik heb er nu zo'n meeloper onder zitten waar ik max 80 mee mag rijden, dus zie het eigenlijk niet zitten om hiermee zo ver te rijden.. Vind dit echt wel vervelend
stefaniepje
Geplaatst: 28-06-14 00:37
Ik had normaal met tesseke meegereden, dus ik ga spijtig genoeg dan ook niet meekunnen morgen . Ik vind het erg jammer, maar ik hoop dat het voor jullie niet al te vervelend is en een fijne meeting hebben morgen!
Zo wij zijn heerlijk thuis. paarden alvast gemest dus zo eens de foto's op de laptop zetten. zouden alle modelen mij een pb willen sturen met een email adres en de naam van de hond(en) er bij zodat ik weet welke foto's waar naar toe mogen.