Wat komen er al gave foto's voorbij zeg, bedankt!!!En Karen, die laatste van Mara is echt zeeeeeeeeeeeeeeeeeer tof! Haar blik is echt prachtig.
xLoki schreef:Tja als je BH continue tot je navel zakt moet je toch wat... Ik zou me pas zorgen maken als je navel naar je bh kruipt...
S_en_Z schreef:xLoki schreef:Tja als je BH continue tot je navel zakt moet je toch wat... Ik zou me pas zorgen maken als je navel naar je bh kruipt...
Sorry dat ik binnenval, maar wat een gave platen zijn er gemaakt! Vind het nog steeds heel jammer Jis dat ik op het laatste nippertje mee mocht maar niet mee kon.. Hopelijk komt er een deel 3?
Kkkaren schreef:Dankzij de wappertechnieken van de vader van Sylvana Ja heb net even de foto's door gekeken van mezelf en ben blij met de foto's en hij heeft het wapperen prima gedaan haha Vind de foto's ook erg gaaf nu
Ik zal overigens ook wel eens foto's plaatsen op mijn facebook, dus voor de geïnteresseerde : www.facebook.com/suncifotografie
Mijn 5 foto's van de dames staan online (ziek zijn heeft zo zijn voordelen)LINKJEKan zijn dat er her en der nog eentje bij komt.