Ik zou 's morgens met fotografen en voormiddagmodellen afspreken op de parking, en dan in de namiddag de modellen zelf naar ginder laten komen? kan echt niet missen eigenlijk.
Wanneer wordt er concreet iets afgesproken? Heb geen zin om elk uur facebook te checken... Heb de foto van de witte herders door gezonden, ook aan haar zou ik graag laten weten of ze morgen moet komen en zo ja om welk uur dan...
Ochtendgroep: morgen ten laatste om 10.10 uur op de parking. Dit is de zwarte cirkel op het plannetje. Dan kunnen we in groep naar de Sahara gaan en starten.
Voor de middaggroep: ten laatste om 12.50 op de Lommelse Sahara zelf. Hiervoor moet je de rode weg volgen zodat je bij het rode kruis aankomt.
Is goed voor mij! Ik wil wel de namiddag modellen even waarschuwen, Aria kan echt boos doen naar andere honden. Meestal bedaart ze wel na een tijdje. Om die reden laat ik Aria niet los, maar zou ik het ook apprecieren dat jullie er rekening mee houden door jullie hond niet aan Aria te laten snuffelen of dichter te komen.. Niet schrikken van haar reactie ,dus op voorhand al mijn excuses! Eens we bezig zijn zou er wel geen probleem meer mogen zijn
Mochten jullie onverhoopt nog een afmelding van een model krijgen dan zou ik met onze Rottweiler kunnen komen . Zie profiel voor foto. Ze kan los, is alleen wel erg enthousiast en speels met andere honden.
Okiedokie.. hoef ik Nasca niet te wassen vanavond Heb er zin in en hoop dat het weer goed mee zit!
billionache
Geplaatst: 08-08-14 21:13
Leuke Rottweiler! Heb er zelf ook één Zeker bedankt voor je aanmelding, maar ik denk dat we voldoende reserves hebben om op terug te vallen. Mochten we er niet komen zullen we je zeker contacteren
Heb er erg veel zin in en buienradar is erg positief!
Is het minste dat ik kan doen! en vooraleer ik arrogant overkom: ik zal er natuurlijk ook voor zorgen dat Aria niet aan jullie honden komt, is tweerichtingsverkeer he
tesseke
Geplaatst: 08-08-14 21:19
Bedankt Joyce (en de rest) om me even te helpen met het organiseren
Batterijen zijn aan het opladen. Zo dadelijk ook nog de kaartjes leeg maken.
Hier ook opgestaan met regen en wind (wakker geworden omdat een tuinstoel tegen het raam aan vloog) maar nu is het flink aan het opklaren en weer blauwe lucht. Op buienradar een mix van bewolking en zon dus prima