Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShadowFax schreef:Sneeuwgans is denk ik shadowfax![]()
![]()
Wij komen dus ook met 2 paarden. Portret en standfoto's kan voor alle 2. Mijn stalgenoot rijdt in principe haar eigen paard en ik kan mijn paard zadelen voor als ze ook nog op mijn paard rijfoto's wil. Ik rij nl zelf niet. Maar wij zijn wel flexibel.
ilovepuckk schreef:ShadowFax schreef:Sneeuwgans is denk ik shadowfax![]()
![]()
Wij komen dus ook met 2 paarden. Portret en standfoto's kan voor alle 2. Mijn stalgenoot rijdt in principe haar eigen paard en ik kan mijn paard zadelen voor als ze ook nog op mijn paard rijfoto's wil. Ik rij nl zelf niet. Maar wij zijn wel flexibel.
Srry spellingscontrolle
mowgli7 schreef:Ik ging ook mee als fotograaf hoor, ik heb helemaal geen pb gehad en heb hier ook gereageerd dus 3 fotografen zijn er maar bij 2 paarden modellen weet ik niet of ik wel interesse heb.
ohmydeem schreef:mowgli7 schreef:Ik ging ook mee als fotograaf hoor, ik heb helemaal geen pb gehad en heb hier ook gereageerd dus 3 fotografen zijn er maar bij 2 paarden modellen weet ik niet of ik wel interesse heb.
Nou heb 3 x aangegeven of iedereen wou melden of hij of zij mee gingen. Krijg geen gehoor. Pb's doe ik niet aan, want dan hoor je nooit wat