Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheeltje2 schreef:ben ook wel nieuwsgierig heb nog nooit foto shoot gedaan wil bijvoorbeeld foto's samen met mn pony in normale kleding en rijdende in mn paardrijkleding heb je tussendoor genoeg tijd om bijvoorbeeld om te kleden enzo:)
Cchanny schreef:Sheeltje2 schreef:ben ook wel nieuwsgierig heb nog nooit foto shoot gedaan wil bijvoorbeeld foto's samen met mn pony in normale kleding en rijdende in mn paardrijkleding heb je tussendoor genoeg tijd om bijvoorbeeld om te kleden enzo:)
Sowieso zorgen dat je pony echt al helemaal schoon is voordat je aan komt.
Bijvoorbeeld babyolie op de ogen en neus kan je wel het laatste moment doen en nog een borsteltje er over heen.
Maar niet uitgebreid poetsen. Zorg dat je tuig er netjes uitziet, mooi ingevet enzo.
Wat ook mooi is, als er nog een helper mee is, je derde hand, die kan het paard afleiden en/of reflectiescherm vasthouden.
Mocht het paard niet fijn kunnen stilstaan, ga het nu alvast oefenen. Een beetje trainen dat kan geen kwaad.![]()
Robin en ik maken een tijdschema en zullen die bekend maken. Ook zal ik hem uitprinten en meenemen zodat we op de dag zelf ook het in de gaten kunnen houden. Er is tijd om je om te kleden en op te zadelen inderdaad.
Sheeltje2 schreef:Cchanny schreef:Sowieso zorgen dat je pony echt al helemaal schoon is voordat je aan komt.
Bijvoorbeeld babyolie op de ogen en neus kan je wel het laatste moment doen en nog een borsteltje er over heen.
Maar niet uitgebreid poetsen. Zorg dat je tuig er netjes uitziet, mooi ingevet enzo.
Wat ook mooi is, als er nog een helper mee is, je derde hand, die kan het paard afleiden en/of reflectiescherm vasthouden.
Mocht het paard niet fijn kunnen stilstaan, ga het nu alvast oefenen. Een beetje trainen dat kan geen kwaad.![]()
Robin en ik maken een tijdschema en zullen die bekend maken. Ook zal ik hem uitprinten en meenemen zodat we op de dag zelf ook het in de gaten kunnen houden. Er is tijd om je om te kleden en op te zadelen inderdaad.
dankje komt helemaal goed![]()
heidiLOVER schreef:Nog even een centraal vraagje!
Ik heb wel prikpaaltjes en Chantal had er ook wel wat, maar wij hebben beiden alleen maar korte prikpaaltjes, geloof dat die 1 meter zijn? Ik weet natuurlijk niet hoe jullie paarden zijn, maar als er iemand hogere paaltjes heeft die we zouden kunnen gebruiken dan horen we dat graag!
Uiteraard als je het sowieso niet aandurft kun je je paard gewoon aan de longeerlijn laten lopen.
heidiLOVER schreef:Hierbij de top 8 modellen!
Ook de reservemodellen staan op volgorde.
Wij horen het graag op tijd als je toch niet blijkt te kunnen en mocht je nog vervoer moeten regelen, probeer dat dan op tijd te regelen zodat wij niet op het laatste moment een reservemodel moeten inschakelen
Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Geslacht - Ras - Bijzonderheden
1. Ambiiee - Amber - Whitney - merrie - paint horse - 2 maanogen - *foto*
2. Boo_laura - Laura - Felix - ruin - drumhorse(shirextinker) - groot en erg braaf (1.64) - *foto*
3. A_man - Amanda - Daydream - ruin - welsh - valk met 2 blauwe ogen - *foto*
4. Dandy200 - Anne - Dandy - - New forest x Quarter - valkkleurig - *foto* *foto*
5. Dorine92 - Dorine - Vera - merrie - Fjord - Z2 startgerechtigd - *foto*
6. cindybijl - Cindy - C.L. Ravanika Aziza - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
7. Lailipri - Mandy - Delano - NRPS - palomino - *foto* *foto*p
8. Sheeltje2 - Sheila - Jasmine - merrie - Merens - mooie uitstraling - *foto*
Reserve modellen:
9. Evy - Evelien - Annelien - KWPN tuigpaard - Z1 dressuur, mooie bewegingen, altijd onder de indruk, kan braaf stil staan. - *foto* *foto* *foto*
10. xxsifra - ? - Sunshine - merrie - NRPSxarabier - Veel uitstraling, chique alert hoofd! Heeft een zeer gave uitgestrekte draf! - *foto* *foto*
11. Anike - Aniek - Di Diamanti Lavorati - merrie - NRPS - 3 jaar oud en fotogeniek - *foto*
12. Darabariton - Noelle - Dara - merrie - fries - uitstraling hengst, m2 dressuur - *foto* *foto* *foto*
13. lisetteexx - Lisette - Anouska - merrie - welsh - *foto* *foto*
14. Christel1 - Christel - Shakira - merrie - onbekend - 3 kleur - *foto* *foto*
15. _Margarita_ - Marianne - Roos - Shetlander - Z dressuur mennen - *foto* *foto* *foto*
16. Babbelbrittx - Britt - Stoetel(born to be wild) - merrie - groninger x kwpn - Pittig, foto geniek, mooi - *foto* *foto*
17. _Margarita_ - Marianne - Farousha - arabier - ? - *foto* *foto*
18. Christel1 - Christel - Yinske - merrie - fries - fotogeniek - *foto* *foto*
19. xloveladyx - Danita - Lady Brienna van de drinkbeker - merrie - NRPS - ? - *foto* *foto*
20. 29. _KellyAV - Kelly - Varro - ? - ruin 11 jar - *foto* *foto*
2. Ambiiee - Amber - Ocho - Ruin - merens - grote charmeur en erg fotogeniek - *foto*
22. cindybijl - Cindy - Angel Elegantka - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
Sheeltje2 schreef:Wit op een zwart paard is inderdaad lastig om goed op de foto te krijgenZijn er ook nog bepaalde kleuren die niet mooi te fotograferen zijn heb een zwarte pony dacht aan roze of blauwe set weet niet wat fotograaf qua foto's beste uit komt wit lijkt me flets worden op de foto's ben zowiezo bitloos aan rijden met touwhalstermag ook hoofdstel als fotograaf dat mooier vind neem em voor de zekerheid mee:)
Marcato schreef:Ik vind dat het wel kan eigenlijkIk vind persoonlijk halsters/hoofdstellen in felle kleuren zoals roze en blauw niet echt mooi. Het leidt vaak enorm de aandacht af van het hoofd van het paard.
lailapri schreef:
Fantabulouss schreef:Sheeltje2 schreef:Wit op een zwart paard is inderdaad lastig om goed op de foto te krijgenZijn er ook nog bepaalde kleuren die niet mooi te fotograferen zijn heb een zwarte pony dacht aan roze of blauwe set weet niet wat fotograaf qua foto's beste uit komt wit lijkt me flets worden op de foto's ben zowiezo bitloos aan rijden met touwhalstermag ook hoofdstel als fotograaf dat mooier vind neem em voor de zekerheid mee:)
maar roze of blauw is leuk!
![]()
Leuk dat je met touwhalster rijd! je kunt ook nog tijdens het rijden nog even wisselen dat je ook nog even het hoofdstel om doet , dan heb je foto's met halster en met hoofdstel
Marcato schreef:Ik vind dat het wel kan eigenlijkIk vind persoonlijk halsters/hoofdstellen in felle kleuren zoals roze en blauw niet echt mooi. Het leidt vaak enorm de aandacht af van het hoofd van het paard.welke kleuren vind jij wel goed kunnen dan?
Een leren halster blijft natuurlijk altijd het mooist...
lailapri schreef:
Netjes!