Is er interesse in een dog-agility fotomeeting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:22

voor mij is de locatie nog prima!

nieuwe datumprikker met april erbij is wat mij betreft oke als dat meer duidelijkheid geeft.

Groetjes

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:22

Doe maar :D

LOVESUSHI

Re: Is er interesse in een dog-agility fotomeeting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 19:27

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:31

maar de uren zijn allemaal rond 19u savonds?? is dat de bedoeling juist? is dat geen probleem met het licht, geen zonlicht meer?

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 19:32

tijd wordt nader afgesproken en natuurlijk niet 's avonds. ;)
edit: al is er in de zomer om 1900 uur nog wel zonlicht hooor :')

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:24

heb hem ook weer ingevuld, ik kan helaas meer data niet dan wel
aantal data hangt af van de startlicenties met harrie voor de flyball en de team samenstelling.
dit weet ik pas in maart dus mogelijk dat er op die data nog wat veranderd

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:42

Ik snap de datum's niet echt zo met de datum prikker.

Afbeelding

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:48

Ik heb de bovenste genomen :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:50

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 20:52

Ja ik weet ook niet wat er fout ging, je moet de zondagen aanhouden :#

Hoffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:55

Ik heb de nieuwe datumprikker ingevuld en ben ook blij met deze locatie, is voor mij wel lekker dichtbij :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:07

Ik zal morgen even datum prikker invullen.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:02

Heb hem ingevuld
Tot nu is 27 april en 4 mei de meeste datum dat iedereen kan :j

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:42

Ik heb hem ook ingevuld.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 14:16

Ik had gister de mod van dit topic gepbt maar heb nog niks terug, kan ik ook een andere pben?

edit: als jullie het leuk lijkt kunnen we ook een pannenkoekje gaan eten in 't pannenkoekenhuisje, is niet heel duur en honden mogen gewoon mee naar binnen aan tafel. Gewoon voor de gezelligheid :)

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 14:33

LOVESUSHI schreef:
Ik had gister de mod van dit topic gepbt maar heb nog niks terug, kan ik ook een andere pben?

edit: als jullie het leuk lijkt kunnen we ook een pannenkoekje gaan eten in 't pannenkoekenhuisje, is niet heel duur en honden mogen gewoon mee naar binnen aan tafel. Gewoon voor de gezelligheid :)

haha met mijn honden erbij wil je geen pannenkoeken eten, die stop ik wel ff in de auto, maar is gezellig idee

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 14:45

Zelfde verhaal hier haha denk dat we dan geen pannekoeken meer krijgen. Ik vind het wel leuk idee maar word niet wat voor ons. (Ik mag geen pannekoeken haha)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 15:03

en ik altijd maar denken dat mijn honden niet braaf zijn met eten, ze blijven alleen wel op afstand haha. (scheelt dat ze kleiner zijn)

Zouden jullie het trouwens leuk vinden als ik een van mijn hondjes meenemen en evt. iemand die haar vast kan houden als ik fotografeer? Doen nog niet officieel agility want krijg haar niet onder appel :') (lees ze doet het tegenovergestelde van wat je vraagt, is wel supermak met alles & andere honden).. Ze kan wel zo ongeveer praten :') Ze weet trouwens wel gewoon wat ze moet doen hoor, als het haar uitkomt dan.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 15:06

Ooh thuis is er ook niets aan de hand hoor maar ons projectje teef van bijna 2 wil nog wel eens happen dus er ko, t niemand in de buurt haha

onze reu die ik hiervoor heb op gegeven maakt het allemaal niets uit. Die is gelukkig als hij gekriebeld word haha

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 15:20

LOVESUSHI schreef:
en ik altijd maar denken dat mijn honden niet braaf zijn met eten, ze blijven alleen wel op afstand haha. (scheelt dat ze kleiner zijn)

Zouden jullie het trouwens leuk vinden als ik een van mijn hondjes meenemen en evt. iemand die haar vast kan houden als ik fotografeer? Doen nog niet officieel agility want krijg haar niet onder appel :') (lees ze doet het tegenovergestelde van wat je vraagt, is wel supermak met alles & andere honden).. Ze kan wel zo ongeveer praten :') Ze weet trouwens wel gewoon wat ze moet doen hoor, als het haar uitkomt dan.

ja hoor geen punt

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:45

LOVESUSHI schreef:
Jammer dat er zo veel afmeldingen staan. In de op werd het schollebos ook al aangekaart en omdat ik daar bekend ben vind ik het fijner om daar iets te organiseren.
Dan is dit voor nu het lijstje, locatie word dus Schollebos Capelle a-d Ijssel. Datum maak ik straks bekend.

edit: als niemand meer materiaal heeft ga ik even kijken of ik iets kan regelen met evt. hondenscholen hierzo. Ook wil ik dan misschien mijn lhasa apso meenemen, (dit kijk ik nog even aan) ik heb wel pylonnetjes.

Fotografen:
boktnaam / fotografie of eigen naam / website of vb. foto's
1. LOVESUSHI / Photos by Elin / http://photosbyelin.weebly.com/
2. Suuszels / Suzanne van Dijk fotografie / http://www.facebook.com/SuzannevanDijkfotografie of http://www.suzannevandijk.weebly.com
3. Erna_ / Erna / Webalbum / Locatie: niet verder dan een uur rijden van Vlaardingen / datum: voorkeur voor eind juni
4. Sanne_com - Sanne - sa-dyo shots - http://www.sa-dyoshots.com ~ http://www.sa-dyoshots-albums.weebly.com
5. Leonyr / Sogno Fotografie / http://www.sognofotografie.tk
6. Ohmydeem / Demi van Reeven Fotografie / https://www.facebook.com/pages/Demi-van ... 8265551842
7. Suus___ / special moments fotografie / voorbeelden komen nog, nog geen site
8. Hoffa / Kelly Groenestijn/ http://www.kellygroenestijn.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/kellygroenestijn.nl

Modellen:
boktnaam / hondennaam / ras / leeftijd / overige info / heb je materiaal?

1. Seni / Bodhi, border collie
2. EmptyWords / mechelse herder
3. polbo / langharige duitse herder teefje (4,5 jaar) en een kruizing schapendoes x tibettaanse terrier (2 jaar
4. maj0 / Kwiebie / Friese Stabij / 9 / overige info: nog een beginner maar hard aan het oefenen
geen materiaal.
5.Daantjee12 / Beau / border collie x catalaanse herder / 2,5 / evt foto: http://dvshots.weebly.com/uploads/8/6/6 ... 7_orig.jpg / hindernis en paaltjes
6. 16easer24/ harrie/border collie/ 2,5/ geen materiaal/ gevorderden agility afgerond
7. speurneusc /fenny zw lab reutje agility beginners kan alles, simply oudere speurhond met speurkistjes, kan evt mini workshop geven als andere mee willen doen, moeten minimaal een speeltje willen halen als je die weggooit, hoeft niet perfect maar wel willen, kistjes heb ik zelf, miniwedstrijd ok
9. blond_queen / Flush / Kooikerhondje / 5 jaar / heb wel wat prikpaaltjes en een heel kort tunneltje, maar is heel basic.

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:49

Heb mezelf weer even in het lijstje gezet en heb de datumprikker ingevuld. Schollebos vind ik prima. Pannenkoeken eten met al die honden erbij weet ik niet. Mijn hond is soms wat afwachtend en voorzichtig naar andere honden toe. Dus ik denk niet dat ze het fijn vind om met 8 andere honden onder een tafel te zitten. :p
Als iemand mij zou kunnen oppikken op Rotterdam, Gouda of Utrecht Centraal zou dat top zijn. Maar misschien heb ik tegen die tijd mn rijbewijs ook wel en kan ik zelf met de auto of andere mensen oppikken. of ik kom helemaal met OV als dat te doen is. Moet even kijken hoe dat loopt. :)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 22:55

Blond_queen ik kom je wel halen op alexander mocht dit nodig zijn, zo ook meerdere mensen, daar kom ik via een van de routes naar t bos langs

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 23:30

willen de mensen die de datumprikker nog niet ingevuld hebben dit nog even doen, maandag prik ik een datum! :)

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 09:00

Ingevuld :)