Oja ik zie het maaike er staat nog steeds zo'n klokje bij.. heel stom! Maar gelukkig is het opgelost En wat toevallig dat je haar kent
Nou.. Ivy is helemaal gewassen want moet vandaag werken dus dat heb ik gisteren vast gedaan. Alles in de vlecht zodat het zo schoon mogelijk blijft. Dan vanavond al alles klaarleggen en mn haar vast krullen en doen zodat we morgen zo huppakee opweg kunnen!
Het weer ziet er goed uit Ik denk dat ik morgen m'n hondje mee neem. Die 2 uurtjes dat we aan het fotograferen zijn kan ze wel even in de auto blijven. En dan gaan we daarna even wandelen
Ik ben morgen iets later dan half 11. Ik moet nog even langs de bieb om een boek op te halen en die gaat om 10u open. Ik zorg dat ik daar om 10u ben, dan kan ik 1 over 10 weg
Anoniem
Geplaatst: 18-04-14 20:00
Hanna_94 schreef:
Eigenlijk fotografeer ik ook niet graag met 3... Maar goed, ik heb er verders wel heel veel zin in!
Paardje is gewassen , meeste dingen staan al klaar.. Morgen ochtend trailer ophalen , paardje laden, hopen dat Sjana en Ruth optijd op stal zijn (Hint hint haha) en dan rijden en op naar teteringen!