Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missanita84 schreef:Wat is zo.n beetje het adres ik kon het zo niet vinden
EmmyJoycee schreef:Nog een paar afspraken voor zondag:
- Eten en drinken zelf meenemen
- Je mag elkaar altijd helpen
- wees vriendelijk en respectvol
- Goed humeur
Fotografen:
- Een minimale levering van 10 foto's op webformaat ( hoeveel daar boven is aan jezelf )
- geen foto's gratis op groot formaat weggeven.
- Neem je camera plus lens mee
- een groot geheugenkaartje ( desnoods meerdere kaartjes )
Modellen:
- Neem spul voor je paard mee, zadel/hoofdstel/dekje etc
- een hengstenketting is erg handig om die mee te nemen ( is voor de fotograferen makkelijker wegwerken dan een halstertouw of longeerlijn )
- een extra borstel/ baby doekjes voor als het paard vies word
Als jullie nog een goede extra aanvulling weten, of ik ben eentje vergeten bericht me
WiancaR schreef:Geen was al dikgedrukt. Ik vind 10 foto's op webformaat per model te veel ja. Dat is bij 8 modellen 80foto's die je moet bewerken. Ik bewerk er maximaal 5 per model en de rest gaat onbewerkt op een nabestelpagina. En de bewerkte foto's lever ik natuurlijk wel op webformaat.
Ga echt geen originelen weg geven, ben niet gek
NienSCHaap schreef:missanita84 schreef:Wat is zo.n beetje het adres ik kon het zo niet vinden
Als je op Google Maps --> Genieput in toetst dan zie je "Van Helomaweg" lopen.
Op die weg rij je naar de genieput en tegen over de Johannes postweg kun je een weg inslaan daar is de parkeerplaats.
(die weg heeft alleen geen naam)
Kelszz_ schreef:Misschien handig om de lijst even te updaten wie er wel aanwezig zijn en wie niet? (fotograven/modellen?)
Nobje en ik zijn zover ik weet beide van de partij, en reizen samen. Is het handig om een groepsapp aan te maken?