Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga vandaag het schema maken.
mochten er nog met afvallen dan kan ik op stal Nog wel vragen of er mensen zijn die mee willen?
Ik heb zelf wel een jurk die erbij past, maar daarmee kan ik niet op een paard. Ik zal t meenemen en dan zien we wel verder
Lizaa01 schreef:Zouden de personen die het nog niet hebben doorgegeven even willen laten weten of jullie gebruik willen
maken van de parkeerplaats bij het Afrikamuseum?
Shauniraquel - wel
Lizaa01 - wel
BAStable
Marjoo_ - niet
DAMWolf - niet
SmidjeJollie
Rais- niet
Bo_san - niet
Vivianhesen
Zazzel - niet
Antano
evelien1000 - niet
loveslimpie
Rais schreef:Lizaa01 schreef:Zouden de personen die het nog niet hebben doorgegeven even willen laten weten of jullie gebruik willen
Shauniraquel - wel
Lizaa01 - wel
BAStable
Marjoo_ - niet
DAMWolf - niet
SmidjeJollie
Rais- niet
Bo_san - niet
Vivianhesen
Zazzel - niet
Antano wel
evelien1000 - niet
loveslimpie
Citaat:Zouden de personen die het nog niet hebben doorgegeven even willen laten weten of jullie gebruik willen
Shauniraquel - wel
Lizaa01 - wel
BAStable
Marjoo_ - niet
DAMWolf - niet
SmidjeJollie
Rais- niet
Bo_san - niet
Vivianhesen
Zazzel - niet
Antano - wel
evelien1000 - niet
loveslimpie - niet

Kan zomaar zijn dat ie als een idioot gaat lopen rondspringen, maar kan ook zomaar zijn dat ie alleen in een fjordbui is en gaat lopen grazen
Hinnikjes van telefoons doen wonderen
Ik heb dus de keus uit een westernoutfit of mijn normale outfit met Barefoot London zadel en engels hoofdstel. Sowieso neem ik mijn Engelse hoofdstel mee omdat ik m echt prachtig vind en het misschien wel leuk is voor portret foto's. Dan neem ik die jurk en de cape mee. Zowel jurk als cape zijn zwart en de jurk is een beetje gothic-stijl met vleermuismouwen.
. Ik zat dus te denken, nu we minder modellen hebben zouden we eventueel ook kunnen kiezen om alle 3 de foto's te maken. Dus portret, losgooi & rijfoto's.