Jolliej schreef:Hè hè, als het toch door gaatik had nog gevraagd of ik mee kan doen als reserve fotograaf. Liefste ga ik natuurlijk gewoon mee Hihi? Maar volgens mij was de fotogravenlijst al vol?
je kan op de reserve gezet worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eeffii schreef:Weet iemand misschien hoe groot de rok van de jurk moet zijn om mooi over je paard heen te vallen, moet het een hele cirkelrok zijn?
Eeffii schreef:Het weer blijft altijd onvoorspelbaar. Vaak kan je er pas 1/2 dagen van tevoren wat meer over zeggen.. mocht het niet door kunnen gaan door het weer hoop ik wel dat het verplaatst wordt en niet afgelast?
M_D_H schreef:oke tijd voor een voorstel rondje met mijn Gillian en mijn jurk.
Meet Gillian Joe van de Tukker.
een (wij weten het niet zeker aangezien hij uit de kudde uit Ierland komt) 13 jarige luxe gebouwde zwarte tinker.
Ik start met hem L1 dressuur, B springen en B sgw.
Gillian is een erg knap en intelligent paard met een heet, dominant karakter er op.
Gillian heeft een bles en 2 witte achtervoetjes.
Ik zeg achtervoetjes omdat ik vrijdag helaas de sokken vanwege medische redenen heb moeten afscheren.
Ik heb er heel wat tranen om gelaten, maar gezondheid gaat voor het uiterlijk.
Ik zelf vind het afschuwelijk staan (maar ik ben natuurlijk anders gewend) maar er zijn heel wat mensen die het juist bij Gil vinden passen omdat hij toch al luxe gebouwd is. Het is nu echt een sportpony (ik vind het nu meer een koe, grote borstkas en romp en korte ieniemieniebeentjes)
Maar goed, de foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en de jurk.
Ik beschikking over 2 jurken, een vuurrode met een druk en ingewikkeld patroon van allemaal bloemen en een zwarte met zilvergrijsachtige. beide jurken hebben een split waardoor ze op het paard te dragen zijn.
Ik heb gekozen voor de zwarte, omdat ik van de vorige meetings weet dat de kleur rood rare dingen kan doen met de foto's (extreem fel was het toch?)
de zwarte jurk wordt nog aangepast verder, de mouwen en de kraag krijgen een extra laagje stof en over de rok willen we nog een extra rok maken van stroken of banen zodat je de onderrok nog wel ziet, maar de jurk in zijn volledigheid een extra dimensie krijgt.
De foto's (sorry voor de telefoonkwaliteit):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
de jurk is nu niet zo mooi maar hij is dus nog under construction.
verder wil ik 4 rode rozen door Gil zijn manen steken en 1 roos door mijn eigen haren.
ik denk dat ik mijn haar half opsteek en half los laat.
Verder wil ik mijn make-up netjes uit werken en heb ik een mooie swarosvski kristallen ketting en oorbellen in de kleur zwart met zilver, past er mooi bij dus
Blitz22 schreef:Niobe schreef:Haha oh ja inderdaad.. Die dag was errug leuk, maar drama qua warmte!
ja en toen had ik een zonnesteek op gelopen waardoor geen foto's van hem heb kunnen maken :S