Noop.... heb een Nokia'tje uit de prehistorie . Zitten nét geen rubber toetsen meer op . Is goed in bellen en sms'en, kan een vage foto maken maar zelfs die krijg ik er niet af zonder naar de fotozaak te moeten .
ik wil rond 1 uur met bandit vertrekken , is rit van 1.5 uur en ben minimaal 2 uur bezig met wassen ook en dan nog zeker een uur met zijn manen dus ik moet aan t daglicht denken
Stuur even iedereen anders zijn of haar nummer door. Ik app/sms wel iedereen aanstaande zaterdag wel even. Voor de mensen die whatsapp hebben maak ik de groepsapp aan en voor de rest stuur ik een smsje. Ik heb de vrijdag avond een feestje. Ik weet niet hoe laat ik wakker ben gezien ik ook niet thuis slaap. Maar probeer het zo vroeg mogelijk te plaatsen!
Michelle Marlies Marita Manon Jessy Malou Ginger Joella
_Ashii_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-14 10:01
Bericht Eliane:
Morgen is het zover. Dus zorg dat je om 10uur uiterlijk klaar staat op de verzamelplek. Dan vertrekken we allen tegelijk naar de plek. Dit is 6 a 10min lopen.
En dan gaan we er een leuke dag van maken. Fotografen: onthoud zelf welk paard hoelaat je hebt om te fotograferen of neem het schema mee.
ik vind het echt vervelend om zo kort van te voren nog af te zeggen, maar ivm plotselinge familie problemen is het voor mij echt niet mogelijk om naar de fotomeeting te komen, nogmaals mijn excuus, baal er zelf ook erg van
Ik moet werken morgen vroeg... tot 12 uur.. En dan nog naar Brunssum fietsen.. hoe wil ik dat ooit gaan halen, oliebol! Hoe ga ik dat nu doen, het spijt me zeer allemaal!
Balen. Dan is er nog iemand alleen. Whatsapp ligt er trouwens uit door de overname van facebook, ook fijn... Not!
Gem
Geplaatst: 22-02-14 23:31
Koets gewassen (heb denk ik 5 kg aan bagger weggespoten en gepoetst), wel 2 uur bezig geweest voor hij enigszins schoon was . Moet ik toch eens vaker doen, geloof ik . Moos z'n staart gewassen en zijn benen. Rest vond ik het te koud voor .