Die van mij hebben hun traditionele hanenkam, ze mogen wel los maar dan tussen prikpaaljes dus als die aanwezig zijn kunnen die van mij los. Misschien wel handig om de hengsten en de merries gescheiden te houden?
amazone77
Geplaatst: 22-02-14 13:46
XxDiandraxX schreef:
Die van mij hebben hun traditionele hanenkam, ze mogen wel los maar dan tussen prikpaaljes dus als die aanwezig zijn kunnen die van mij los. Misschien wel handig om de hengsten en de merries gescheiden te houden?
Vooral nu met het voorjaar in hun bol denk ik een heel goed idee
ik denk dat dat iets is voor de fotografen om te bekijken wat het handigst is, voor mij maakt het niet zo veel uit maar vind het fijn als in elk geval de hengst apart is van de merrie zoals in dit schema in elk geval voorgesteld.
Pfff... jammer dat ik dit nu pas tegen kom! Ik rij daar heel vaak met mijn paard, had het wel gaaf gevonden een keer een shoot mee te doen. Veel plezier allemaal! Hopelijk ben ik volgende keer wel op tijd
Ine: Ik heb liever de set in een andere kleur dan wit Wit vind ik niet zo leuk, dan kan je evengoed op wedstrijd gaan fotograferen En verder ben ik ontzettende voorstaander van losse manen Ik kijk er naar uit!!
Ik ben ook fan van mooi gevlochten hengstenvlechten, maar los is ook zeker mooi! Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit.
Oja, ik ben als fotografe samen met Juliette geplaatst maar die doet niet meer mee; lijkt me handig als Lieke bij mij komt...? Als ze het daar zelf ook mee eens is natuurlijk :p