Ik heb alles 2x gelezen maar heb nog steeds geen idee waarom er opeens mider modellen zijn en zo te lezen is er ook geen stemming geweest over de modellen. Maar goed. Erg jammer want ik vond het wel leuk dat er een keer iets wat dichterbij is dan altijd maar in Holland oid. Veel plezier nog voor de gene die wel mogen
Ik vind inderdaad ook dat we alles even opnieuw moeten doen. Denk dat dat een hoop verwarring voorkomt.
Brechtje_A
Geplaatst: 21-12-13 17:27
Als TS dat goed vind, stem ik daar mee in Maar dan moet er wel even duidelijk bij worden gezet dat het alleen voor modellen is die lopend kunnen komen!
Ik zit zelf al elke plekje te verzinnen dat daar is, er is inderdaad best weinig Al zal de prijs van de parkeerplaats van de Woerd niet heel duur zijn
Eviii_x
Geplaatst: 21-12-13 17:29
Dan zitten we nog steeds met het probleem van de trailers... Bij de golfbaan mag het sowieso niet, Carmen en ik zouden even kunnen binnen lopen bij het woerdje..? Opnieuw stemmen lijkt me prima
Jullie zijn nu op stal als ik het goed begrijp? Misschien kan je even kijken bij de parkeerplaats van RWP, hoeveel dat kost per uur/dag?
Sunneva
Geplaatst: 21-12-13 17:30
Ik zou het geen probleem vinden om een parkeerplaats te betalen als ik dan mee kan.
Carmenxoxo
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 17:31
Oke, bij deze dan het is bedoeld voor de modellen zonder trailer als je met trailer komt moet je zelf uitzoeken hoe en waar. De modellen die al gekozen zijn mochen sws maar er kunnen modellen bij door middel van twee groepen of meerdere fotografen. Ik hoop dat het nu duidelijk is!
Brechtje_A
Geplaatst: 21-12-13 17:31
Zal ik even een nieuw lijstje maken van de modellen dan? Al weet ik nu niet wie er nog mee wil en wie niet
Carmenxoxo
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 17:32
Brechtje_A schreef:
Jullie zijn nu op stal als ik het goed begrijp? Misschien kan je even kijken bij de parkeerplaats van RWP, hoeveel dat kost per uur/dag?
Ik ben nu thuis maar ga zo weer met de auto, dus kan ik niet gaan kijken. Morgen ga ik ook met de auto maar maandag ga ik waarschijnlijk buitenrijden dus kan ik er dan even langsop rijden.
Carmenxoxo
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 17:32
Brechtje_A schreef:
Zal ik even een nieuw lijstje maken van de modellen dan? Al weet ik nu niet wie er nog mee wil en wie niet
Graag !
Sunneva
Geplaatst: 21-12-13 17:32
Ok fijn dat is een goed idee.
zoni65
Geplaatst: 21-12-13 17:34
ik vind het niet erg om te betalen maar als ik mag komen zit ik nog wel met het probleem trailer en bestuurder mijn vriend heeft geen E rijbewijs of auto die dat kan trekken en mijn moeder kan niet ik zat de denken opzich kan ik ook wel lopend gaan en rijdend terug is alleen wel een behoorlijk eind
Ik heb de golfclub gemaild om daar eventueel n stuk of 3 trailers te kunnen parkeren. Zoja dan is dat probleem opgelost.
Brechtje_A
Geplaatst: 21-12-13 17:40
Zoals het nu is hebben we 4 fotografen, dat zou betekenen dat er maximaal 8 modellen mee kunnen. Nu hebben we al 6 modellen, er zouden er dus nog twee bij kunnen
Eviii_x
Geplaatst: 21-12-13 17:42
zoni65 schreef:
Oosterbeek naast Arnhem
Ooh ja dat ken ik wel! Is inderdaad een beetje ver om heen en weer te lopen.. Staat er niet iemand op je stal of iets die wel met een trailer zou kunnen rijden?
Sunneva
Geplaatst: 21-12-13 17:42
Ik zou graag komen. Stel ik mag mee, hoeveel paarden mag ik dan meenemen? Heb er twee