Dat was inderdaad wel de bedoeling ja! Aangezien Davina er smorgens al is, is dat niet zo moeilijk!
Zal even nieuw schema maken!
missymb
Geplaatst: 15-05-14 10:30
Hoi ik val hier even binnen omdat ik het erg jammer vind dat er ondanks dat er twee modellen zijn uitgevallen er word besloten dat ik niet mee mag...ik vraag me af waar dat op gebasseerd word, hebben de fotografen mijn foto's gezien? en word er niet open gestaan voor andere thema's? ik was ook in het bezit van een westernlook en heb ook mooie dromerige jurken dus waarom zou ik niet in een dromerige sfeer passen? ...Dat jullie het uiteindelijk misschien fijner vinden om met 4 modellen te werken dat kan,maar dat had dan toch gelijk duidelijk gemaakt kunnen worden?....Had mij dan minstens een prive bericht gestuurd zodat ik in ieder geval op de hoogte gesteld zou worden dat ik niet in het plaatje zou passen... al met al wil ik hier de sfeer niet verpesten hoor maar zat me niet erg lekker, in iedergeval veel plezier voor degene die wel mogen komen en dat er maar mooie plaatjes geschoten worden..
Sorry Marjon, had inderdaad beter een pbtje kunnen sturen. Persoonlijk denk ik dat jij bij de gave stoere sfeer past! Er zaten nog meer mensen bij de modellen, maar die passen ook niet in het plaatje "dromerig" maar wel in het stoere. Wil zeker een stoere meeting organiseren en pb dan alle modellen die zich hier hadden aangemeld die wel in het "stoere" thema passen.
Je bent een heel gaaf model die ik zeker een keer op de foto wil hebben!
Wanneer je een goede voorbereiding hebt is dat niet krap hoor ik moet ook niet hebben dat ik dadelijk 40 mooie foto's heb per model want dan baal ik ervan dat ik moet kiezen. En denk dat je makkelijker je foto's bij elkaar hebt bij mensen dan bijv. Bij paarden.. Die kun je zo even niet vragen om op een bepaalde manier te gaan staan en vooral te blijven staan :p
Ohja! Die heb ik ook nog ergens eentje, verder wil ik nog mooie tulpen ofzo meenemen want wil die rokjesfoto wel eens na proberen te maken ennn ik ga nog ff kijken ofdat ik bij de koffer een vette koffer kan scoren ofzo :p moet alleen ff mn vriend mee zien te krijgen want die is vandaag vrij en meestal heeft ie dan geen zin om terug te gaan naar t werk :p
Nou, alles is zo wel binnen, heb een leuke koffer bij de koffer uitgezocht en hele mooie bloemmetjes alleen glitters kon ik nergens vinden.. Ben heel het dorp afgeweest.. Maarja, pech gehad :p heb er zin in morgen !!
Ik heb wel wat glitters, maar niet heel veel.. Ik neem ze sowieso mee! Ik heb mijn nagels en haarextensiona al gedaan, ga zo mijn koffer ook maar eens inpakken hihi.
Ja had ook wel glittertjes gevonden bij de intertoys maar waren kleine potjes, €8,- vind het zonde om dat dan vrolijk de natuur ik te blazen :p dus die laten liggen.
_Zeppelin
Geplaatst: 17-05-14 17:22
Ik heb misschien ook wel glitters liggen Is een gitaar leuk voor erbij? Dan neem ik die ook mee.
Zit wel met mijn oog.. een van mijn bovenste oogleden is wat gezwollen/rood en ik hoop zooooo dat het morgen over is
Is er alleen adres van de parkeerplaats? Of kijk ik daar langs?
_Sanne
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-14 21:36
Heb vanaf de snelweg de route getekend tot de parkeerplaats. Betere route beschrijving wil ik wel pben. Sinds een jaar is er een stuk weg namelijk veranderd, alleen op google maps staat ie al wel goed, maar denk dat navigatie die nog niet kent.
Je kan je navigatie op Hondenpension de Boslucht zetten. Postelseweg 193, Eersel
Vanuit daar moet je als maar recht door rijden (1,4km) , totdat je bij een drempel komt. Daar zit aan de rechterkant een parkeerplaats, daar zullen wij verzamelen.
Je ziet de straatnaam Spijkertsedijk staan, waar de S staat getypt daar zit pension de Boslucht.
Rood is de parkeerplaats. Blauw zijn wel mooie plaatsen om foto´s te maken. Alleen bij de bovenste blauwe is vorig jaar brand geweest. Kan bij bepaalde kledingstijl ook mooi zijn!