Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op een bospad of op de Utrechtse baan (dat is waar we parkeren) kan het wel!
pjer schreef:vlak achter de zandverstuiving ligt ook een mooi bospad. Maar ik weet niet goed hoeveel ruimte je daar kunt houten t.o.v. de koets en simpel gezegd of het dan dus wat word qua foto
Misschien dat iemand die wat vaker daar in de buurt is er een mening over kan geven?
Daar is het vaak wel erg nat, en niet heel breed.
Ik weet alleen niet hoe Calippo het zal doen bij het losgooien. Mijn aller eerste meeting dus heb geen ervaring. Ik denk dat er een paddock gemaakt word met/zonder stroom? hoe hoog hangt het touw ongeveer?
bedankt voor de reactie
Had geen pb meer gestuurd gisteravond omdat je zelf kort daarna al in t topic reageerde met 'ik kom met de vrachtwagen', zoiets was t geloof ik. Daaruit interpreteerde ik dat je de uitval al had gezien en daarmee zei dat je komt. janneke584 schreef:janneke584 schreef:Ik kom door amerongen. Wel met de vrachtwagen met zijlader. Dus als daar ruimte voor is en je paard kan in de vrachtwagen kan je meerijden
Mn telefoon bleef hangen, maar je kan dan meerijden mits ik van de reservelijst af kom. Ik sta namelijk nog reserve
Er zijn natuurlijk meer plekken waar je kan gaan staan met de paarden waar geen ruiterpad is en dus ook geen deelnemers voorbij komen, maar alsnog zou ik er dan dus wel rekening mee houden dat het een stuk drukker is in het bos die dag!