Hier staan alleen de modellen waar ik foto's van heb dus heb je je aangemeld en sta je er niet bij dan heb ik geen foto's ontvangen!!! Dus zoek die zsm op!!
Zijn er mensen die zich hebben opgegeven maar nog niet op de lijst staan? Model of fotograaf? Ik heb zoveel PB's gekregen dat ik best iets over het hoofd gezien kan hebben...
Mandy, minimum leeftijd is er op zich niet maar eigenlijk wil ik geen paarden jonger dan 2....ze moeten er iig een beetje uitgegroeid uitzien. Ik wil geen jaarlingen zeg maar.
En hengsten...moeilijk want die kan je eigenlijk alleen in een ruinengroep zetten en ik kan niet garanderen dat er 4 ruinen bij de gekozen modellen zitten en dat ik alle ruinen dan in 1 groep kan plaatsen...
dynamiek
Geplaatst: 22-11-13 06:53
Erg leuk dit, zou best wel mee willen doen als model met een jachtpaard ISH, echter het is dan eind jachtseizoen dus kan nog niet zeggen of ik kan, vandaar een stipje.
ik zal ook nog even de foto van Kelly en een betere van Anke doorsturen. Deze foto is van 2,5 jaar geleden. Inmiddels is ze veel meer paard geworden ipv puppie
Ik blijf geen foto's aanpassen...ik heb in de OP gevraagd om duidelijke foto's...ik wil het nog 1x doen maar daar blijft het bij, veel onnodige moeite...
JorisDy
Geplaatst: 22-11-13 11:09
Heb hier nog wel een hoofdfoto van Hendrik En een foto waarop je Appie zijn vliegenstippen beter ziet
FD_horses
Geplaatst: 22-11-13 12:34
Hier een iets recenterde foto van Winnetou , die ander was van vorige winter (Sorry al dit niet de bedoeling is )
Bij mij hetzelfde. Ik dacht dat het mapje gewoon zichtbaar zou zijn ipv een collectie met van ieder paard 1 foto. Dit is wel zo overzichtelijk, maar vandaar dus de verkeerde foto. Ik zal die van Kelly nog doorsturen en die van Anke hier plaatsen als je dat fijner vind.
Een keer een foto in een linkje.. Oké, kunnen de fotografen zelf kiezen of ze gaan kijken of niet. Maar idd, gewoon foto's plaatsen omdat de uitgekozen ingestuurde foto niet goed is, of denkt geen stemmen te krijgen (werkt bij mij averechts trouwens..) ..Van tevoren gewoon goed kiezen
Echt niet blijven veranderen hoor Marlies! Deed dat ook een paar keer, maar bleef bezig.. Niet aan beginnen