mijn ouders komen ook en heb gevraagd of ze ook mee op de foto wilde, omdat ze zelf ook heel betrokken zijn bij de paarden (heb ze meegesleurd daarin en dan vooral mijn vader doet leuk mee!!) en het lijkt me ontzettend leuk mijn 2 paarden op de foto en ook mijn ouders, unieke foto's!!
Is goed Kan ik daarna nog naar de kerstmarkt Ik ben daar inderdaad niet bekend dus een exacte locatie is wel handig
chriske
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-13 23:20
Leuk haha! Ik denk dat ik hem dinsdag of woensdag erop zet
MoniekV
Geplaatst: 08-12-13 23:29
MoniekV schreef:
is het mogelijk dat na de rondes er apporteer foto's gemaakt worden want anders wordt het in een kwartier wel erg krap en mijn hond zal er dan ook niet vrolijker op worden..
Nou dat word voor de fotografen erg lastig, om elke hond er dan goed op te krijgen. Natuurlijk zullen de fotografen erop letten dat het kwartier goed word ingedeeld
Geen tijd gehad vandaag voor de lokatie beshrijving, heb alleen een vraagje.. Ik heb een route vanaf het Scala College, als ik hierin de straatnaam van het Scala Erin zet en dan vanaf daar de route naar het Cadette Kamp vinden jullie dit goed? Want het cadette kamp heeft niet echt een nummer haha alleen een straatnaam.. Of jullie moeten dit genoeg vinden??
Ik ken de locatie zelf niet maar is er een duidelijk afspreekbare plek? Een parkeerplaats, restaurant o.i.d. ? Verder vind ik vanaf het scala prima hoor ook al ken ik dat ook niet
Batlow
Geplaatst: 10-12-13 23:39
Parkeerplaats is wel een goeie denk ik. In ieder geval, lijkt me. als je cadettekamp even invult op google maps, zie je waar je uit komt. Je hebt de valken straat en loodrecht daarop staat de dongense baan. Die moet je een stukje door rijden (dongense baan) dan zie je rechts soort van parkeerplaats en de vlakte!
chriske
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 17:19
Routebeschrijving vanaf het Scala College Adres Scala College: Meulenspie 2, teteringen
Rij de oosterhoutse weg af, bij het kruispunt ga je links de Langelaar in Sla rechtsaf op het kruispunt de Moleneind in Sla linksaf de Wildhage in Neem de 2de afslag rechts, de Valkenstraat in Rechtdoor rijden tot je op de Dongense baan komt
Voor degene die het fijn vinden wil ik wel aan het begin van de Dongense baan gaan staan, strek een fel blauwe trui aan dus val wel op haha