Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
darkadia schreef:Sjonge wat een kinderachtig gedoe hier. Ik ken Rianne ook als fotograaf, en heb een super leuke shoot met haar gehad. Daarbij geef je aan haar zelf niet te kennen, nooit geleerd je eigen oordeel te vormen ipv vanwege andere verhalen maar iemand te weren?! Lekker bevooroordeeld.
Ik geef anderen hierboven groot gelijk dat ze ook niet meer willen meewerken aan de georganiseerde shoot. Zo ga je niet met elkaar om!
trysteffy schreef:Dat is wel raar zo iemand via internet zeggen...
Je hebt het maar gehoord. Maar je weet niet hoe ze in het echt is.
darkadia schreef:Sjonge wat een kinderachtig gedoe hier. Ik ken Rianne ook als fotograaf, en heb een super leuke shoot met haar gehad. Daarbij geef je aan haar zelf niet te kennen, nooit geleerd je eigen oordeel te vormen ipv vanwege andere verhalen maar iemand te weren?! Lekker bevooroordeeld.
Ik geef anderen hierboven groot gelijk dat ze ook niet meer willen meewerken aan de georganiseerde shoot. Zo ga je niet met elkaar om!
ch_ntii123 schreef:kani_ejj schreef:Ja groepjes zijn idd de fotografen.
Xxriannexx ik heb niet zulke leuke verhalen gehoor over je dus neem je liever niet mee.
Bij deze wil ik me dan van de (reserve) lijst afhalen. Dit vind ik echt belachelijk!
Ten eerste zet je dit niet zo neer, respectloos. En ten tweede, trek je eigen conclusies...
*Edit: typefout
LauraBeaux schreef:Waar gaat dit nu eigenlijk om? Om een oordeel over iemand, die we niet kennen? Of begrijp ik het nu verkeerd?