In de hal van het ziekenhuis zitten gewoon toiletten voor bezoekers, gewoon heenlopen zou niet weten waarom je daar geen gebruik van mag maken. Ze kunnen toch niet aan je neus zien of je nu op bezoek komt of om te plassen
Precies! Hangen nu wel wat donkere wolkjes maar verderop wordt het alweer lichter. Ik ga m'n broodje opeten en spullen bij elkaar halen en dan op de fiets.
Was gezellig! Ben nu met de foto's bezig! Moest eerst een en ander herschikken, harde schijf van de pc raakt een beetje overvol (met foto's). Nu het leukere klusje, de leuke foto's 'bewerken'.
Ben ik helaas ook mee bezig Hele computer stond vol dus eerst bestanden over zetten op de harde schijf en een paar mapjes van vorig jaar verwijderen. Dan kan ik gelukkig weer verder.
Inderdaad heel jammer! Waarschijnlijk komt er in het voorjaar rond februari/maart/april nog een fotomeeting in Stadskanaal maar dan in Pagedal, zou leuk zijn als je dan ook kwam!
Haha, gelukkig geen leesbril nodig Ik zal er eens kijken... Heb al een voorbeeldje van Britt, ben nog bezig met die van Wytze, toch jammer dat we niet zoveel tijd gehad hebben voor Wytze