Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Lijstje
De meeting zal zondag 24 oktober plaatsvinden. We doen het in 2 groepen. Mensen die dichterbij dan 3 kwartier wonen, zullen waarschijnlijk in de eerste groep terecht komen. Dit zal dus rond 11.00 uur zijn. De tweede groep start om 13.00 uur. Beide groepen dienen om de ingedeelde tijd bij de oude vuurtoren (klik voor foto) te staan. Als iedereen zo snel mogelijk de ontbrekende info in kan vullen, zal ik beginnen met een lijstje om de groepen in te delen.
Modellen:
Sandra - Silence -Mecx - Duur van je reis?
Sandra - Silence - foto? - Duur van je reis?
Suzanne - Suusenmalvin -Feaya - Duur van je reis?
Linsey - missylinsey -Hummer - Duur van je reis?
Melissa - LoveUggs -Saar - 30 min
Anita - Yvyy - foto? - Duur van je reis?
Naam? - Sammy_xxs - Cheeco (de zwarte) - 60 min
Naam? - Sammy_xxs - Reno) - 60 min
Annerie - Pairadice -Kiara - Duur van je reis?
Shari - Tooske - foto? - Duur van je reis?
Tamara - Tamara_089 -Zavijah - 2 uur
Fotografen:
Erna - Erna - Duur van je reis? - Portfolio?
Emma - Emma - Half uur. - Portfolio?
Marion - Marion82 - Duur van je reis? - http://www.marionroosen.weebly.com http://www.facebook.nl/MarionRoosenFotografie
Jennifer
Planning:
[ Afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat de 1e groep om 11 uur klaar staat bij de vuurtoren, en de 2e groep om 1 uur!!
Op enkele uitzonderingen na, maar daar maak ik zelf afspraken mee.
LoveUggs schreef:Tamara_089 schreef:Mij maakt het niet veel uit. Denk dat ik een kleine 2 uur onderweg ben.
Als ik het optijd weet geen probleem.
Het word wel flink overstappen..
- Den Haag Centraal -> Tram 15 richting Nootdorp.
- Stap uit bij Herenstraat.
- Steek de straat over naar de bus/tram halte (deze zie je vanzelf)
- Bus 23 richting Kijkduin.
- Stap uit bij bushalte Kijkduin Strand
Je zou zelf even de tijden en alles in moeten vullen en opzoeken aangezien ik niet weet hoe je met de trein naar Den Haag reist, en hoelaat je daar ongeveer bent.
marion82 schreef:Komt helemaal goed. Klopt dan idd dat er telkens 1 hond even pauze heeft.
Als we dan 6 rondes gehad hebben mogen ze allemaal los.
Ik vroeg me nog wel af of de eigenaren van onze modellen wel weten hoe het er met de foto's aan toe gaat. Fotografen plaatsen in het topic foto's en ook op hun pagina, waar ze uiteraard een link van neerzetten. Tevens zijn dit foto's op webformaat met logo en heeft de fotograaf ook het recht om de foto's te gebruiken voor zijn portfolio. Heb je interesse in een originele foto, dan kun je dit prive bespreken met de betreffende fotograaf. Ieder heeft zijn eigen tarieven, dus dat verschilt per fotograaf. Jullie mogen de foto's met logo natuurlijk gewoon gebruiken op het web.
Elk model wordt door alle fotografen gefotografeerd
LoveUggs schreef:Lijstje
De meeting zal zondag 24 oktober plaatsvinden. We doen het in 2 groepen. Mensen die dichterbij dan 3 kwartier wonen, zullen waarschijnlijk in de eerste groep terecht komen. Dit zal dus rond 11.00 uur zijn. De tweede groep start om 13.00 uur. Beide groepen dienen om de ingedeelde tijd bij de oude vuurtoren (klik voor foto) te staan. Als iedereen zo snel mogelijk de ontbrekende info in kan vullen, zal ik beginnen met een lijstje om de groepen in te delen.
Modellen:
Sandra - Silence -Mecx - Duur van je reis?
Suzanne - Suusenmalvin -Feaya - Duur van je reis?
Linsey - missylinsey -Hummer - Duur van je reis?
Melissa - LoveUggs -Saar - 30 min
Anita - Yvyy - foto? - Duur van je reis?
Naam? - Sammy_xxs - Cheeco (de zwarte) - 60 min
Naam? - Sammy_xxs - Reno) - 60 min
Annerie - Pairadice -Kiara - Duur van je reis?
Shari - Tooske - foto? - Duur van je reis?
Tamara - Tamara_089 -Zavijah - 2 uur
Fotografen:
Erna - Erna - Duur van je reis? - Portfolio?
Emma - Emma - Half uur. - Portfolio?
Marion - Marion82 - Duur van je reis? - http://www.marionroosen.weebly.com http://www.facebook.nl/MarionRoosenFotografie
Jennifer
Planning:
Groep 1
groep 2
Het is wel de bedoeling dat de 1e groep om 11 uur klaar staat bij de vuurtoren, en de 2e groep om 1 uur!!