ik hoop dat we zondag een net zo mooi zonnetje hebben als nu
Tamara_089
Geplaatst: 30-09-13 09:48
ff buiten deze shoot zijn er hier nog fotografen die mee willen voor een meeting in uden op de maashorst? Modellen zijn er al alleen nu de fotografen nog zie link in onderschrift
Lavitabella
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-13 10:47
edit: verkeerd
Laatst bijgewerkt door Lavitabella op 30-09-13 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Zadel gewoon op je paard gooien, het wordt normaal weer dus als het goed is laat het geen zweetplekken achter. Misschien heeft er iemand een oud laken oid? Kunnen we de zadels daar opleggen als we ze niet nodig hebben, dan hoeven ze niet op de grond te liggen. Zal thuis eens vragen of we er nog eentje hebben liggen
Dat weet ik idd ook nog niet, ik heb allerlei setjes om uit te kiezen... Maar wedstrijdoutfit is ook altijd goed. Heb eventueel ook mijn dressuurhoedje, alleen weet niet of meneer daar te fris voor is! Heb nog een paar dagen om er over te denken... Hoop wel echt op fatsoenlijk weer...
bij deze moet ik me helaas afmelden wegens een defect aan mijn camera. wegens drukte krijgen ze het niet voor elkaar om hem voor zaterdag weer opgelapt te krijgen