ik meld me af ik heb niks kunnen vinden ik vindt het echt super jammer. Omdat het onse eerst fotoshoot zou worden op het strand. Maar ik kan gewoon geen vervoer vinden. Veel plezier zondag
Jammer beiden! Ik ga niet meer op zoek naar een nieuw model want ik blijf bezig Nieuwe fotograaf kan ik nog een poging voor doen, maar ik wacht je definitieve antwoord even af kani_ejj.
Ik zag dat jullie nog 2 fotografen zoeken voor de meeting.
Ik zou graag mee willen, maar dat ligt er wel aan of ik met iemand mee kan rijden vanaf een bepaald punt. Uithoorn het liefst ( maar weet natuurlijk niet waar jullie vandaan komen) Enn wat ook belangrijk is tot hoelaat het duurt ivm mijn lease paard waar ik die zondag ook nog heen moet.
Priss: oeh dat klinkt ook goed als dat zou mogen super! Ik ga nu dan nog wel even regelen of ik kan ruilen met de andere leaser van mijn lease paard, want van mij ouders moet ik gewoon naar het paard want het kost hun natuurlijk geld. Dus ik wacht even het antwoord van de andere leaser af en dan zal ik een bevestiging sturen of ik wel of niet mee ga
Wauw gaaf lara! Ik vind Dat hoofdstel super mooi staan!
Het kan trouwens zo zijn dat mijn foto's later komen. Laptop is stuk.. Heb een nieuw moederbord besteld mar zal nog wel even duren voor die binnenkomt Wellicht lukt het om mijn bewerkingsprogramma op deze laptop te zetten dan is er niks aan de hand