Weersvoorspellingen zijn voor de meet in elk geval gunstig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Maya schreef:Gossa, anders zoek je even het op Google Maps ofzo op, het is nl aan het einde van de Baanstpoldersedijk, daar zit de manege en dan die rijd je zeg maar voorbij, links de Zeedijk op, en dan zie je de parkeerplaats eigenlijk wel liggen. Die ligt pal tegenover de manege. Tis een enorme parking. Succes!
Ik ga niet vlechten (heb een Haflinger) ik hoop vanavond even een laatste check te doen qua tuigage etc., het is hier enorm druk qua werk, werk bij een bedrijf met landbouwproducten, dus oogstomstandigheden zijn belangrijk. In het allerergste geval ga ik ook moeten afzeggen, maar dat is nu nog onduidelijk of dat het geval is. Mochten jullie die onzekerheid te lastig vinden, dan moet je het zeggen.![]()
Lastig, maar het weer is net zo lastig imo, als dat ook vies en nat is moeten we het alsnog verzetten! Wel erg jammer maar niks aan te doen. Net als dat jij er niks aan kan doen.
De parkeerplaats is erg groot, mijn laptop wilt helaas absoluut niet meewerken, ik kan het niet aan kruisen.
gossa4ever schreef:Tword helaas wel een doodsimpele hengstenvlecht aangezien meneer z'n manen net te lang zijn voor mooie knotten! Tenzij iemands uit kan leggen hoe je mooie knotten maakt met redelijk lange maar wel dunne manen.. Zelfs met naald en draad lukt mij het niet
peetje82 schreef:daar ben ik ook nog niet over uit, witte rijbroek is altijd wel netjes maar steekt weer zo af mss.
wat vinden de fotograven???
gossa4ever schreef:Lees ik het nou verkeerd of staan nu allebei mijn paarden op voor de longe?
De merrie wil ik wel proberen maar ik moet m'n ruin ook nog zadelen dus ik weet niet of dat wel kan?