Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:Om weer even ontopic gegaan; ik heb zojuist een meeting van mij afgeblazen. Er worden teveel meetings/portfolio shoots etc op de locatie gehouden. Om ervoor te zorgen dat het gebied niet straks ook wordt verboden, de rust van de mensen die daar met hun gezin/hondje etc willen genieten van de natuur, wordt verstoord.. moet er echt geminderd gaan worden. 7 meetings/grote shoots in 8 weken kan gewoonweg niet. De privéreportages er niet bij geteld..
Persoonlijk hoop ik dat er meer bokkers gaan zijn die rekening willen houden met de natuur en zeggen dat het nu genoeg is geweest.
xAnthea schreef:Goed van je, Cynn!!
Waar ik me persoonlijk aan erg, is dat er hier mensen zijn die het eens zijn dat meetings moeten minderen, maar toch nog steeds meetings organiseren of eraan meedoen... Dat is jezelf een beetje tegenspreken natuurlijk...
Anoli schreef:xAnthea schreef:Goed van je, Cynn!!
Waar ik me persoonlijk aan erg, is dat er hier mensen zijn die het eens zijn dat meetings moeten minderen, maar toch nog steeds meetings organiseren of eraan meedoen... Dat is jezelf een beetje tegenspreken natuurlijk...
Super cyn maar dat wist je al.
Om op bovenstaande even in te gaan, ik heb zelf nog 3 meetings staan en die maak ik af en dan komen er bij mij ook geen meetings meerIk denk dat meerdere mensen er zo over denken
jenne schreef:Cynn_x schreef:Om weer even ontopic gegaan; ik heb zojuist een meeting van mij afgeblazen. Er worden teveel meetings/portfolio shoots etc op de locatie gehouden. Om ervoor te zorgen dat het gebied niet straks ook wordt verboden, de rust van de mensen die daar met hun gezin/hondje etc willen genieten van de natuur, wordt verstoord.. moet er echt geminderd gaan worden. 7 meetings/grote shoots in 8 weken kan gewoonweg niet. De privéreportages er niet bij geteld..
Persoonlijk hoop ik dat er meer bokkers gaan zijn die rekening willen houden met de natuur en zeggen dat het nu genoeg is geweest.
LisaDijk schreef:Goed Cynthia! Wel jammer dat jij als "rekening houdende met" dan juist je meeting moet afblazen, maar hopelijk is het voor anderen dan een eye-opener.
Betreft "Ik ga volgend jaar wel wat leuke stallen benaderen, beetje mooie accommodatie.. daar kan ik vast ook wel op een leuke manier oefenmateriaal uithalen."
Als er een schaap over den dam is volgen er meer... gaat iedereen zich dan niet massaal op allemaal stallen storten die vervolgens nooit meer betalen voor een foto?
Cynn_x schreef:LisaDijk schreef:Goed Cynthia! Wel jammer dat jij als "rekening houdende met" dan juist je meeting moet afblazen, maar hopelijk is het voor anderen dan een eye-opener.
Betreft "Ik ga volgend jaar wel wat leuke stallen benaderen, beetje mooie accommodatie.. daar kan ik vast ook wel op een leuke manier oefenmateriaal uithalen."
Als er een schaap over den dam is volgen er meer... gaat iedereen zich dan niet massaal op allemaal stallen storten die vervolgens nooit meer betalen voor een foto?
Gratis doen we t niet hé!En dan doe ik t gewoon voor mezelf.. Kijken op mooie accommodaties, contact opnemen en vragen of er een paar eigenaren het idee leuk vinden. Zet ik dus niet openlijk op bokt of met een hele groep gaan.. Gewoon voor mijzelf weer wat anders om te oefenen. Met wat minder toch een pakkende foto kunnen schieten..
Anoli schreef:Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht cynthia...
Egoïsme heet zoiets