Daarom was ik zo verbaasd dat het komend weekend al is, wist dan pas heel laat dat we mogen komen... Nu ben ik aan het stoeien met mijn planning en gezondheid...
hier komen vanavond aan de bovenkant foto's op zodat de fotografen de paarden herkennen. ( stomme computer zet die flash player er niet op dus kan ik nu niet -.- )
Ik weet dan trouwens niet of mijn vader wil rijden. Als hij me zaterdag al naar Den-bosch brengt. Dat ga ik ook niet vragen, en van hem verwachten. Dus toch bij deze, Sorry.
Lottie84
Geplaatst: 04-09-13 17:44
edit
astriidj
Geplaatst: 04-09-13 17:50
Lijkt me dat je vervoerszaken wel eerder al had kunnen weten.. maarja ik vind het ook niet erg om alleen te fotograferen (al blijft met z'n tweeën gezelliger/leerzamer)
JasmijnJoy
Geplaatst: 04-09-13 17:51
Nee, dat wist ik dus niet. Mijn vader is vrachtwagenchauffeur, en die weet donderdags pas of hij in het weekend thuis is. Heel irritant. Maar deze fotoshoot betekent iets meer.
Edit; Ik heb eigenlijk wel geluk dat ik vandaag al weet of hij van het weekend thuis is.
Laatst bijgewerkt door JasmijnJoy op 04-09-13 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-13 17:52
Ach, er gaan altijd dingen mis.
Ik ben even een nieuw model aan het regelen, er is er toch nog 1 afgevallen en ik ben door de reserves heen ( nu ben ik even aan het pben met een oude reserve die afmeldde gisteren omdat ze toch reserve was )
ja ik snap het al ik moet op de foto's klikken op mijn mobiel zag ik maar een wazig stukje vandaar dat ik het niet snapte dus toch maar even de laptop er bij gepakt!