Ik zou inderdaad ook aanraden om geen wit+zwart (grote contrasten) en geen TE velle kleuren aan te doen. Denk gewoon aan zachte, vrolijke kleuren.. Dat komt het beste uit op foto's Shirts met te grote/drukke prints doen het ook niet super op foto's (dat leid de aandacht af van het gezicht)
noviceh
Geplaatst: 13-08-13 22:54
Kijk, dat is weer nuttige informatie! We kunnen eventueel ook naar een indoorspeelparadijs uitwijken bij slecht weer? Wel grote kans dat het daar druk is natuurlijk.... Of anders mooie foto's onder moeders paraplu, maar dat komt natuurlijk ook weer niet ten goede van de belichting ed. Of bij iemand op stal? Maar dan kom je natuurlijk ook niet verder als de hooibalen en stallen...
Ik vind uitwijken naar een binnenlokatie lastig.. Is voor de fotografen een stuk lastiger kwa belichting en instellingen en foto's worden er gewoon minder door kwa kwaliteit.. Mijn voorkeur zou bij slecht weer uitgaan naar het prikken van een andere datum (al zit ik zelf de komende tijd wel heelheelheel erg vol..)
ik lag nog iets over uitwijken naar de hoep maar die hebben niet echt een mooie achtergrond daar binnen.. en t is daar binnen best wel heel erg donker dan zit je best wel te klote als fotograaf met licht ... ik hoop op goed weer en de kindjes kunnen ook in de duin pannetjes zitten op t strand voor wat foto's
Schema ziet er goed uit. Een paar weken terug heb ik trouwens 4 euro betaald om daar te parkeren. Hebben ze het opgehoogd?!
noviceh
Geplaatst: 14-08-13 21:25
Hmm...van de weersvoorspellingen op internet wordt je ook niet wijzer... De ene zegt zondag vol gas regen, de andere zegt zonneschijn met kans op een buitje. Lang leve Nederland!
Net gelukkig mn moeder mee kunnen vragen, had er even niet over nagedacht dat 2 kindjes meenemen in je eentje niet handig is
Ik geloof dat het na 6 uur en buiten het hoofdseizoen 4 euro kost. Overdag in het hoofdseizoen dacht ik 6,50 euro.. Weet niet zeker, maar zorg iig maar dat je het bij je hebt haha
Bij regen wordt de meeting verplaatst. Dit zal zaterdag besloten worden, aan de hand van de weersverwachtingen op dat moment. We zullen dan een datum zoeken waarop zoveel mogelijk mensen kunnen.
Nu zie ik dat t gaat regenen.. Echt balen als dat zo is.. Maar stel dat t zondag wel mooi weer is en zat voorspellen ze van niet, wat doen we dan? Kunnen jullie allemaal op t laatste nog?
Zelf vind ik het wel prettig als echt zaterdag de beslissing word genomen. ook omdat me moeder mee gaat en dan is het wel fijn als ze het van te voren weet. Als het zaterdag word afgezegd en zondag toch door gaat wil ik het wel graag weten maar kan niet garanderen of ik dan nog mee kan.
ja graag zaterdag beslissen. Ik moet bijna 1,5 uur rijden dus ik wil graag weten waar ik aan toe ben
NathalietjeB
Geplaatst: 15-08-13 21:44
ja ook ik wil graag zaterdag een beslissing weten ik kom denk lekker op de fiets ipv met de auto als t niet gaat regenen misschien anders toch maar een weggooi regen poncho meenemen