Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwaantje_ schreef:helaas gaat het mijn niet lukken voor deze meetingheb les om half 10 en moet al om 3 uur met de vrachtwagen mee word allemaal heel krap en moet paardjes klaar maken en me spullen voor me wedstrijd klaar magen voor zondag
dus helaas moet ik deze meeting overslaan
sannerebbel schreef:Wil iedereen even bevestigen dat je kunt? en je mobiele nummer even in een pbtje sturen, zodat we mocht er iets zijn elkaar kunnen contacten?
en even je voorkeur kwa tijd aangeven!
24 Augustus
Het twiske : (parkeerplaats tegenover, De Fuik, Den Ilp 88, 1127 PH Den Ilp )
Fotografen:
Sannerebbel*
Ojajoh*
D_Desteny*
Modellen:
gr_roos * ik kan, bij voorkeur in de ochtend, tijd is afhankelijk van aanvangstijdstip
Noelletje*
Niikiit
Melis__
sannerebbel* (shetlanderXwelsh met m'n zus) (Graag als Allerlaatste i.v.m. werk.)
Kelly*
Daisy*
Nog 1 bevestigingen, dan kan er een planning gemaakt worden...
gr_roos schreef:Noelletje schreef:Ik heb even gekeken vanmorgen maar er kan maar tot 1 ton over de brug.
Voor de brug zijn wel parkeerplaatsen, daar kan je denk ik ook gewoon parkeren en dan hoef je met het paardje alleen de brug over te lopen.
Dank je wel. Dan zou een auto met trailer ook niet kunnen. Zo'n combinatie weegt ook al gauw meer, of je moet een shetlander in een kleinveetrailer hebben met een kleine auto ervoor.
Ik neem een fiets mee in de vrachtwagen en dan doe ik het laatste stukje fietsend.