De vorige keer met de meeting in Heillo, toen iedereen overal stond. En met 5 modellen is het mij ook gelukt om alles rond te breien. En niemand had er moeite mee Heb toen achter nog gepolst bij de fotograven en modellen
Lijkt mij prima zo. Hoe hoog komt het losgooidraadje te staan? Ik denk dat Olivier nl wel weer zin heeft om zich als hij los is als spring en crosspaard te gedragen
Ik hoop vanavond antwoord te krijgen van de rijvereniging, dan kan ik het definitief toezeggen.
Ik denk nog steeds dat Groote Keeten de beste optie is qua parkeren en drukte (Duinoord is eigenlijk altijd wel volk). Ik heb nog niet de tijd gehad om andere opties te bekijken, maar van deze 2 opties weet ik dat het met parkeren goed zit.
Myca
Geplaatst: 21-08-13 20:04
Goldie schreef:
Ze vroeg WAAR niet wanneer
Ooops, niet goed gelezen
vivan
Geplaatst: 12-09-13 14:58
Er is nu al een tijdje niets in dit topic gezegd. Helaas. Want het leek me wel gaaf. Alleen blijk ik toch niet mee te kunnen ivm nieuw werk sorry en veel plezier nog als het doorgaat
Het gaat nog steeds door hoor Lizet en ik gaan binnenkort nog even kijken bij Groote Keeten of het daar idd gaat lukken. Maar ik ga uit van die locatie.