Wat een leuke achter de schermen foto's Monique. Ik heb er ook nog een paar van Tamara met haar telefoon gemaakt, die zet ik er ook binnenkort even op.
Leuk die achter de schermen foto's! Vond het erg gezellig vandaag en goed georganiseerd. Wel weer teveel voor m'n knie maar dat neem ik dan maar voor lief. Ben benieuwd naar jullie foto's!
Ik ga nu slapen, heb er al een aantal van buck af. Ik zal als buck af is mijn facebook geven. Dan kunnen jullie ze daar op zien. Ik heb zojuist besloten een nieuwe fotografienaam te nemen. Dus de facebook klopt niet helemaal meer. Maar dat maakt niet uit. Ik ga morgen verder. Heb heel de dag de tijd ;D !
ik upload mn foto's straks allemaal op in flickr, betere kwaliteit ik ga vanavond miss met wat beginnen!
Verosjaak
Geplaatst: 29-09-13 08:38
Alvast 1 foto vlak voor ik weg ga. Let op, scherm moet ik opnieuw kalibreren dus ik heb geen idee of de kleuren echt zijn zoals ik wil. Neem even de gok.
Oke Ik ben echt super slecht met namen, laat staan met namen, gezichten en boktnamen
Larissabest
Geplaatst: 29-09-13 11:55
Whoei, ik kom natuurlijk weer gelijk met mijn 'bloopershoot' maar moest deze wel even delen. Hoe Pearl langzaam uit mijn beeld verdween: -Betere kwaliteit kunnen jullie even op mijn facebook vinden, aangezien ik mijnalbum even een makkelijke uploadmanier vind -
Reeltje_5
Geplaatst: 29-09-13 12:00
aaah verdorie wat een leuke foto's! Komt er nog eens een keer een fotomeeting Dan wil ik wél mee haha.