Sodeletuut schreef:Sorry maar ik weet niet of ik het de moeite vind om voor nog minder fotografen zo veel geld te betalen..
Ik snap je maar kimberley je kan toch wel gewoon mee?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaniek_M schreef:Dan zal ik dat doen. Ik weet dat anne en anouk de manen al zoizo los doen dus voor wat afwisseling voor de fotograven maak ik er wel roosjes in. Ik wil dan wel graag zeker weten dat het dan ook echt door gaat nu en niet dat ik straks voor niks kan gaan staan vlechten.
Likemaaike schreef:Chaniek_M schreef:Dan zal ik dat doen. Ik weet dat anne en anouk de manen al zoizo los doen dus voor wat afwisseling voor de fotograven maak ik er wel roosjes in. Ik wil dan wel graag zeker weten dat het dan ook echt door gaat nu en niet dat ik straks voor niks kan gaan staan vlechten.
Ik zeg dat het doorgaat! Nu nog beslissen om af te blazen vindt ik te laat
Daisyree schreef:Chaniek, heb even gespiekt in je profiel. Bij jouw paardje vind ik roosjes ook mooier.
Ben om 9.30 in Groningen bij het station, ik sta bij de parkeerplekken bij de fietsenstalling. Planning ga ik zo even kopiëren en printen. Paaltjes heb ik niet, sorry. Als echt niemand ze heeft wil ik wel kijken of ik ze kan lenen. Graag wel wat hulp met opzetten dan, want dat ga ik met mijn ruggetje niet redden.
Verder van alles gelezen, maar ben het even kwijt.
Daisyree schreef:Aan de voorkant van het station. Niet aan de buskant, maar aan de de andere kant. Als je de centrale hal uit loopt dan links op het einde. Daar mogen auto's kort parkeren om mensen op te pikken.
Ja is goed, heb een zilvergrijze renault laguna station.
Likemaaike schreef:Daisyree schreef:Aan de voorkant van het station. Niet aan de buskant, maar aan de de andere kant. Als je de centrale hal uit loopt dan links op het einde. Daar mogen auto's kort parkeren om mensen op te pikken.
Ja is goed, heb een zilvergrijze renault laguna station.
Helemaal top! Mijn trein komt aan om 09:12 dan loop ik er heen en wacht ik daar
Is de planning zo duidelijk?
Gytrash24 schreef:Nee ik zelf niet ik kom uit zuidhorn het is de trein van leeuwarden maar ik zit 1 halte van groningenwas benieuwd of likemaaike in de zelfde trein zit ^^