Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moonfight schreef:Soms is het niet anders. De mensen die nu bezig zijn met organiseren proberen voor zoveel mogelijk mensen nog zo veel mogelijk te regelen. Meer dan hun best kunnen ze niet doen. Ik zie het ook niet zitten om de hele dag in de warmte te staan fotograferen om alle modellen op de foto te zetten.
Bellatrix schreef:Ik heb even gekeken en in willekeurige volgorde is hier het meeste op gestemd. Ik heb ook gestemd.
1. Willemijn
2. Yce
3. Dream
4. Elegance
Sowieso mee:
Lizette
Saluut
Isabella/Galina zijn daarna het meeste gekozen tot nu toe.
Marjoow schreef:Alsnog, had ik dan eerder gezegd eerste 6.*kuch*Bellatrix schreef:Ik heb even gekeken en in willekeurige volgorde is hier het meeste op gestemd. Ik heb ook gestemd.
1. Willemijn
2. Yce
3. Dream
4. Elegance
Sowieso mee:
Lizette
Saluut
Isabella/Galina zijn daarna het meeste gekozen tot nu toe.
Ik weet niet waar je je druk om maakt Baileysdream, maar jouw paard gaat toch gewoon mee?
Baileysdream schreef:Moonfight schreef:Als we 6 fotografen en 6 modellen hebben dan loopt iedereen alleen
maakt dat echt zoveel uit dan? waarom willen fotografen samen fotograferen als ik vragen mag?
Marjoow schreef:Tuurlijk wel, alle fotografen gaan mee. Ik ben totaal géén voorstander van "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"
Wauw dan mist er 1 model van de lijst.
Nogmaals, ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt. Wees blij dat er mensen zijn die uberhaupt nog proberen om deze meeting op poten te zetten
Baileysdream schreef:Marjoow schreef:Tuurlijk wel, alle fotografen gaan mee. Ik ben totaal géén voorstander van "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"
Wauw dan mist er 1 model van de lijst.
Nogmaals, ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt. Wees blij dat er mensen zijn die uberhaupt nog proberen om deze meeting op poten te zetten
ja dat snap ik ook wel, maar vind het nogal klote voor Madeetje en absque_dubio, die waren vrij snel al in deze meeting te bekennen en dan zou nu betekenen omdat hun paarden niet genoeg stemmen hebben ze niet mee kunnen. en zo heel vaak zyn dr geen meetings in deze omgeving te vinden en dat je dan nog optijd bent, snapje?
Marjoow schreef:wou je dan 2 modellen te gelijk op de foto zetten? of drie modellen telkens laten wachten? hoe zie je dat in? Misschien handig, om ook alvast wat informatie te geven over de dag zelf hoe je dat in wilt vullen.Moonfight schreef:Als we 6 fotografen en 6 modellen hebben dan loopt iedereen alleen
Maarre, we hebben 2 groependus met 9 fotografen hebben we groepjes van 3