voor de fotografen?! is er evt een reflectiescherm nodig?
Zam_Cas
Geplaatst: 05-08-13 21:23
De boswachter ben ik daar vaker tegen gekomen, die is echt niet al te vriendelijk. Tenminste, er lopen er meer geloof ik? Staatsbosbeheer rijdt er ook veel rond nu er gewerkt wordt in het bos.
Lisa, ja hij showt enorm. Staart in de lucht en gaan
Undefined
Geplaatst: 05-08-13 21:28
Ik ben ook een keer staatsbosbeheer/boswachter tegen gekomen. Inderdaad niet echt aardig. Was een man die ontzettend scheel keek misschien kent iemand hem
Zam_Cas
Geplaatst: 05-08-13 21:36
Haha, ja die bedoel ik!
Ik probeerde toen auto's op het pas te omzeilen en reed even op het fietspad. Ja, hoor boswachter.. Ik groette vriendelijk, hij zei alleen ' als je op het fietspad wilt rijden, koop je maar een fiets!'
Zag trouwens dat er 22 september een enjoytheride rit wordt georganiseerd bij de veerkracht. Zijn er hier mensen die het leuk lijkt om samen mee te doen? 'Mijn' paard is nog te onervaren buiten om alleen te gaan.
Samantha, hoe heb jij contact op genomen met Staatsbosbeheer? Ik wil ze even contacten, niet vanwege de meeting. Wel vanwege een klacht over een loslopende agressieve hond en een motorcrosser op het ruiterpad. Gisteren loeihard van mijn paard gevallen door deze aso's, paard is een drukke weg overgestoken op weg naar huis dus dat is ook maar net goed gegaan!
Ebke flipte hem gisteren ook van een hond, maar die hond deed niks en ging gewoon liggen toen het baasje stopte Was ook pas de 4e keer ohz naar buiten met haar, maar ze is wel honden gewend, was echt raar (meisje waar ik mee reed had vorige keer ook haar hond mee op buitenrit en toen was er niks aan de hand... Raar paard xD)