Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
myou schreef:Het is de bedoeling dat de fotografen foto's op webformaat met een logo beschikbaar stellen voor de eigenaar.
Het gaat pas geld kosten wanneer je een foto wil uitvergroten of afdrukken zonder logo, deze prijzen hiervoor verschillen meestal per fotograaf.
Bij een andere meeting las ik dat de bedoeling is om per paard per fotograaf ongeveer 10 foto's op webformaat te laten zien. (Ik weet niet of dit voor de onervaren fotografen, zoals ik, mogelijk zal zijn maar dit is ongeveer de richtlijn)
Het is het handigdste als de foto's op een aangemaakt forum worden neergezet, dat maakt alles overzichtelijk.
Maar op dit moment van de voorbereidingen zullen er wel belangrijkere dingen zijn om te bespreken dus dit komt later wel.
Ojajoh schreef:myou schreef:Het is de bedoeling dat de fotografen foto's op webformaat met een logo beschikbaar stellen voor de eigenaar.
Het gaat pas geld kosten wanneer je een foto wil uitvergroten of afdrukken zonder logo, deze prijzen hiervoor verschillen meestal per fotograaf.
Bij een andere meeting las ik dat de bedoeling is om per paard per fotograaf ongeveer 10 foto's op webformaat te laten zien. (Ik weet niet of dit voor de onervaren fotografen, zoals ik, mogelijk zal zijn maar dit is ongeveer de richtlijn)
Het is het handigdste als de foto's op een aangemaakt forum worden neergezet, dat maakt alles overzichtelijk.
Maar op dit moment van de voorbereidingen zullen er wel belangrijkere dingen zijn om te bespreken dus dit komt later wel.
Sorry maar 10 foto's per paard, met 14 modellen vind ik echt way to much
Ik zet alle goed gelukte foto's (wat ik dus goedkeur alszijnde waar ik mijn naam op ga zetten) op webformaat met logo online, dit kan bij de ene 5 zijn bij de ander misschien maar 3, hangt ook van het paard en de weersomstandigheden af.
En ik bied aan om de foto's zonder logo te kunnen bestellen, tegen klein tarief (alleen digitaal)
Peer_hvj schreef:Ik weet alleen de weg te paard, maar ik kom zonder paard xD dus als er een herkenningspunt is bij oostzaan of den ilp, ik ben een en al oor.
Maar nogsteeds geen antwoord op mijn vraag over de tijd...
Ojajoh schreef:Peer_hvj schreef:Ik weet alleen de weg te paard, maar ik kom zonder paard xD dus als er een herkenningspunt is bij oostzaan of den ilp, ik ben een en al oor.
Maar nogsteeds geen antwoord op mijn vraag over de tijd...
ken je de dierenwinkel daar? die ook ruitersport heeft? Dat is de grootste ingang en tevens diegene die heel dichtbij is