Gelukkig zijn er inmiddels al wat meer stemmen binnengekomen, het lijstje ziet er nu zo uit.
Met een plusje zijn de fotografen die gestemd hebben, dikgedrukt die nog niet gestemd hebben.
Citaat:Fotografen:
1.Ingvild +
2.Faatxhorse +
3.Filou +
4.Erna_ +
5.heidiLOVER +
6.Channiiiej
7.Nikky15 +
8.FR_Foto
9.Djumping Boy
10.Sannerebbel +
Reserve:
1.xLouise
2.xPriis (niet bevestigd)
3.Chernique +
4.xRiiannex +
Dan nog iets anders: xSupermatic heeft te horen gekregen dat ze als verassing van de 27e tm de 30e op vakantie gaat. Ze kan dus helemaal niet aanwezig zijn bij de meeting en heeft mij ook de organisatie en haar plek op de fotografenlijst in handen gegeven.
Nu zit het zo dat ik erg graag help en ook graag mijn best doe om een meeting te organiseren, maar ik ook maar gewoon een meisje van 13 ben die het deze weken druk heeft met allerlei geplande activiteiten. Ook zal ik waarschijnlijk een midweek geen internet hebben, wat dan natuurlijk ook heel onhandig is. Vandaar dat ik nu wel 'officiëel' de organisatie in handen heb, maar jullie vaak om hulp (/meningen/inbreng) zal vragen.
Misschien vinden jullie het daarom wat oneerlijk dat ik van de reservelijst naar de vaste fotografenlijst ben verplaatst... Als dat zo is, zeg het alsjeblieft.