Kan ik met iemand meerijden toevallig ?? Anders kom ik met de snor
SternPhoto
Geplaatst: 12-08-13 14:24
Er staat trouwens 2 druppels op weeronline voor zondag.
Nannepannie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-13 14:25
Nope, locatie is nog niet in orde. We zijn al zolang bezig met contact krijgen met de boswachter.. We krijgen vandaag waarschijnlijk eindelijk het (hopelijk goede) nummer doorgestuurd. Dus misschien kan ik straks eindelijk zeggen dat de locatie geregeld is!
Als de locatie geregeld is voor as zondag, dan moet ik jammer genoeg afzeggen. Mijn merrie heeft jammer genoeg wat complicaties opgelopen tijdens de dekking. Mocht het verzet worden dan ben ik nog graag van de party, maar zondag is net iets te snel voor haar op dit moment.
Hoe klote ik het vind... ik heb toch de knoop doorgehakt om mij af te melden.... Ik moet nu gewoon even rust nemen... Heb mijn lichaam weer enorm overbelast en over iets meer dan 2 weken begint school weer... ik moet uitgerust mijn examenjaar in gaan, anders trek ik het gewoon niet
Heb net bericht gekregen dat wij ook meemogen als model. Ik hoop dat er nog genoeg fotograven zijn. Jammer van de afzeggingen. Ik heb eventueel prikpaaltjes die mee kunnen. Kani-ejj ik vertrek vanaf spanningsveld (stadsweides stedenwijk) met de trailer. Je mag eventueel mee rijden maar dat is wel afhankelijk of ik smorgens of smiddags ingedeeld word. Anders heb je er misschien niets aan als ik er pas in de middag heen ga.
Story jij word in de ochtend groep ingedeeld! Het aangepaste schema komt zo snel mogelijk
Story
Geplaatst: 13-08-13 10:43
kani_ejj schreef:
Oké dan weet ik welke die bij de moestuinen ? Bij t bos ? Welke paardjes zijn van jou?
Ja klopt bij de tuintjes aan de rand van het bos. Er staat een haflinger en 2 shetlanders. De haflinger is van mij. Het is meteen de 1e weide aan je linkerhand.
Je kan dus met mij meerijden aangezien ik in de ochtend groep kan
Ik hoop dat de locatie door gaat en alles gaat lukken, succes met de laatste loodjes organisatoren!
Ik heb er zin in en Toontje geloof ik ook! De 2 meiden die Toontje verzorgen komen ook mee om te helpen zondag en komen zaterdag Toon wassen. Ze hebben vandaag bijna 1 uur geoefend met lange teugelen want zondag moet het wel goed zijn! hihi Ik hoop alleen dat Toontje kan stilstaan, dat is een lastig puntje voor hem ( al heel zijn leven heeft hij daar moeite mee..) Ben zo benieuwd hoe hij zich gaat gedragen!