Ik heb mijn paarden ook aangemeld via PB, ben benieuwd! Overigens denk ik dat ik vrij weinig kans maak, zeker als ik zie naar welke paarden er beetje gezocht worden (en de eigenaren van bepaalde paarden die gecontacteerd zijn) . Maar nooit zo'n foto meeting meegemaakt, en zou dit graag nog eens willen. Mijn paardjes:
Gewoon doen, niet iedereen is fan van PRE, Tinkers, etc ... En een mooi bespierde warmbloed met een prachtig glanzend vachtje kan ook een voorkeur hebben hoor
Zeker weten Gewoon opgeven hoor! Als we dan toch aan de spreekwoorden zijn; niet geschoten is altijd mis haha
Poess91
Geplaatst: 13-05-13 10:53
Maar dat heb ik niet , Ik heb een fries haha. Aankomend weekend komt er iemand foto's maken, die zend ik gewoon in xD
Anoli
Geplaatst: 13-05-13 10:59
Poess91 schreef:
Maar dat heb ik niet , Ik heb een fries haha. Aankomend weekend komt er iemand foto's maken, die zend ik gewoon in xD
Maar je snapt wat ik bedoel
jenne
Geplaatst: 13-05-13 11:25
10 modellen Wel zwaar, maar dat heb ik er wel voor over. Ik kwam al niet onder de 9 modellen Niet dat het er nu makkelijker van wordt nu er nog weer mooie modellen aangemeld worden.
Heb voor mezelf al een beetje een lijstje opgesteld!
gr_roos
Geplaatst: 13-05-13 11:31
[quote="Cardy"]Ik heb mijn paarden ook aangemeld via PB, ben benieuwd! Overigens denk ik dat ik vrij weinig kans maak, zeker als ik zie naar welke paarden er beetje gezocht worden (en de eigenaren van bepaalde paarden die gecontacteerd zijn) . Maar nooit zo'n foto meeting meegemaakt, en zou dit graag nog eens willen.
Dat heb ik ook een beetje, meestal worden er weinig tot geen rijpaarden uitgekozen.
Anoniem
Geplaatst: 13-05-13 11:32
Zitten idd hele mooie modellen bij, gevarieerd ook! net als bij de meeting in Kootwijk heb ik nu weer medelijden met de fotografen. Ben blij dat ik niet hoef te stemmen. Haha
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 11:47
Bedankt allemaal voor de complimenten! Geeft weer een lekkere motivatie boost
Ik vind het hardstikke leuk om echt rij paarden op de foto zetten. Maar dit doe ik heel mijn leven al en krijg weinig andere rassen voor mijn lens. Hier op stal staan bijna alleen maar KWPN-ers dus dan ga ik het buiten de deur zoeken.
Ilona
Geplaatst: 13-05-13 11:57
Ik ga echt janken als er een paar niet mee mogen die bij mij op het lijstje staan!
Hmm moet mijn lijstje weer aanpassen nu special er bij staat. Maar volgens mij moeten wij eerst de data gaan prikken? Want niet alle modellen kunnen op bepaalde data. Dus die zouden die dag dan afvallen.....
NathalietjeB
Geplaatst: 13-05-13 11:59
ik ben zo benieuwd of mijn kleine meisie word uitgekozen uit al die prachtige modellen...ben benieuwd wanneer er gestemd gaat worden