Wel als je een hond hebt, fotografen zijn van harte welkom!
Mjetterd
Geplaatst: 26-05-13 11:34
Helaas, ook ik zie dit topic te laat
Is er nog een ander topic voor hondenmeetings? Ik heb net een hond, en zou graag wat foto's laten maken van haar. En ze is gek op uitstapjes, dus dan doe ik haar er ook een plezier mee.
Chihuahua bedoel je denk ik. En daarnaast is jou hondje te niet-rastypisch om Chihuahua te zijn.
Letje01
Geplaatst: 27-05-13 10:20
inderdaad (was gisteren enorm moe... ) Ik zal eens vragen aan de mensen waar ik hem van heb of ze me een foto kunnen doorsturen van zowel mama als papa (en eventueel zusjes)... Ze kunnen allemaal een 3-tal keer in hem, waarmee ik wil zeggen dat hij inderdaad heel erg groot is voor zijn ras, maar hij is ook de enige in zijn nest die zo is... De andere 5 (3 zusjes en ouders) zijn nog net niet het teacup formaat...
Flirt had trouwens 2 staande oren. Alleen nu komen zijn kiezen door links en heeft ie veel last van dus zijn linkeroortje hangt weer. Maar die zal met een maand ongetwijfeld weer staan.
IngeN86 met Weimaraner pup Liebje_ met Woody; Toller pup klikklik Choas met Flirt; Oud duitse herder pup: klik Letje01 met Chihuahua Duvel: klik MissRoxyy met Jethro; Duitse herder; klik Emptywords met Chelsea; Mechelse herder:klik Hhilde met Beautje; Beagle: klik Sonja89 met Xerox; Boxer (Let op: geen actiefoto's): klik
Reservelijst honden: 9. Mossel met Sam; Old English Bulldog: klik 10. IngeN86 met Jazz: klikklik 11. Sonja89 met Yuko; Sharpei (Let op: geen actiefoto's): klik 12. Nikki026__ met Matsjoo; yorkshire terriër x Franse buldog: klikklik & klik
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-13 20:33
Even spammen; als er fotografen zin hebben om zondag mee te gaan naar een fotomeeting voor menselijke modellen, heel graag, we komen fotografen tekort!!! De locatie wordt waarschijnlijk bij Nijmegen ipv Loonse en Drunense Duinen