Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renate85 schreef:Morgen overdag begint met af en toe zon en is het droog, maar in de loop van de ochtend neemt de bewolking van het westen uit toe. In de middag gaat het van het westen uit enige tijd regenen. De middagtemperatuur ligt tussen de 16 en 20 graden. De zuidwestelijke wind is matig, aan zee (vrij) krachtig. (Bron: KNMI).
Citaat:Fotografie meeting
Datum: 22 Juni 2013
Organisatie: Marjoow & ?
Het Schema
Aanvang: 11.00
Start portretfoto's: 11.30
We nemen 15 minuten per paard voor portretfotos. Op de dag zelf zullen er duo's gemaakt worden van de fotografen en elk duo krijgt een geprint schema van mij om mee te werken.
Actie foto's (wanneer paaltjes & lint geregeld kunnen worden): 12.30 - 13.00
Rijfoto's: 13.00 - 13.30
Verwacht einde meeting: 13.30
De Locatie
De locatie waar we verzamelen is de parkeerplaats op de Treekerweg. Als je met de tomtom rijd, stel dan Pannenkoekenhuis Bergzicht in als adres (Doornseweg 23, Woudenberg). De parkeerplaats bevind zich aan de overzijde van de weg, zoals geschetst op onderstaande afbeelding:
[ Afbeelding ]
Rood omcirkeld is het pannenkoekenhuis, de blauwe stip is de parkeerplaats. Het is heel gemakkelijk, vanaf de Doornseweg ga je de Treekerweg op (aan de overzijde van het pannenkoekenhuis) en dan rijd je gewoon door tot je niet verder kan, hier staan rode paaltjes. Daar ga je linksaf de parkeerplaats op!
Let op! Vanaf de parkeerplaats is het nog een stuk lopen naar de uiteindelijke meetingplek. 5 à 10 minuten, max! Houd hier rekening mee!
Op warme dagen kan het zijn dat er een ijscoman staat van Jacco's voor een lekker ijsje! Hier kunnen we na de meeting natuurlijk even van genieten. Ook is er mogelijkheid om even na te drinken bij Bergzicht, ik zal hier niet bij zijn omdat ik Winston thuis moet brengen.
De lijst van fotografen en modellen zal ik zelf bijhouden, dit voor de overzichtelijkheid. Wil je iets aanpassen? Stuur even een PB!
Fotografen
1. xLoki
2. faatxhorse
3. elmo_browny
4. deniseqn
5.
6. Femke
7. Bellavie
8. Metellica
9. Calanddra
10. Bellatrix
Reserve fotograven