goedzo das ook de enigste dag dat ik eigenlijk kan andere twee wedstrijden en de 21 juli liever niet omdat ik hem ook wat rust gun voor de brabantse enso.
Ik "kan" alle dagen behalve 21 juli. Heb nog geen roosters gehad van werk..Oh en 30 juni weet ik ook nog niet..
kim_amos schreef:Ik kan alle dagen! (Als ik mee mag natuurlijk) Voor mij geldt hetzelfde haha, moet natuurlijk wel mee mogen.
Ik kan alleen in de maand Juni, misschien 14 juli nog maar weet niet precies wanneer we op vakantie gaanMaar ook voor mij geld als ik mee mag
Timo_040 schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040Listiglistje
Timo_040 schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Citaat:Timo_040karlliListinglistje
Timo_040 schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Citaat:Timo_040karlliListiglistjedikke vingers
listiglistje schreef:Timo_040 schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040ListiglistjePriscilla__
Citaat:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_Maikee
Maikee schreef:Citaat:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_Maikeeastriidj
listiglistje schreef:dikke vingers haha nee, heb maar een arm en dan gaat typen op mn telefoon ook niet zo goed
Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_MaikeeastriidjDoubtless_Sanne
_Sanne schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_MaikeeastriidjDoubtless_SanneLeveragePff ik baal er echt van dat ik m'n werkrooster nog niet heb
Leverage schreef:_Sanne schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_MaikeeastriidjDoubtless_SanneLeverageHayka 14 & 21 juli
hayka schreef:Leverage schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_MaikeeastriidjDoubtless_SanneLeverageHayka 14 & 21 juliOeke96 14 & 21 juli[/quote]
Ik kan ook alle data tot nu toe, alleen ivm mer dazen mss slim om juni te doen?hayka schreef:_Sanne schreef:Als je al gestemd hebt op een datum(s), zet je Bokt-naam er dan even bij:Timo_040karlliListiglistjePriscilla_MaikeeastriidjDoubtless_SanneAshley5760LeverageHayka 14 & 21 juli[/quote]
Timo_040 schreef:Zou ze dan ook van d'r 6 jarige ruin foto's kunnen laten plaatsen?Als ik wordt uitgekozen gaat mijn voorkeur uit naar mijn 4-jarige merrie!!! Daar heb ik nog geen foto's van (alleen deze, die heeft Haika gemaakt