Heb de datumprikker ook ingevuld, alleen niet opgegeven voor die modules. Dacht dat het de bedoeling was om toch de datumprikker in te vullen. Zo niet, dan beschouw het maar als niet ingevuld. Was een paar dagen niet online, dus hier ook niet gelezen voor het invullen, sorry!
en toen werd het modellen zoek topic gesloten.... Hoe gaan jullie het nu doen? de modellen die jullie nu hebben en daaruit selecteren, of weer opnieuw beginnen via de markt?
Ik spring er weer even tussen, ben even niet online geweest, sorry.
Ik kan alle data wel, maar ik zou het wel graag gesplitst over 2 dagen zien.. Ik denk niet dat ik van 9 tot half 7 mijn concentratie er bij kan houden, dit is wel erg lang. Qua modellen vind ik ook dat je het best ruim neemt. Blijft de instructeur er bij de hele tijd? Want als je ongeveer 10 fotografen hebt, en ook nog eens 6 verschillende modellen (in 2 uur?) vraag ik mij af of je genoeg leert van de meeting. Ik zie het nu namelijk naar een wat grotere 'meeting' neigen, en dat is nou juist wat ik persoonlijk wat minder vind Het gaat immers om een beginners meeting Maar dit is puur wat ik er van dacht, ik hoor wel of er mensen het wel of juist niet met me eens zijn. Ik ga nu de datumprikker even invullen
Ik heb al eerder aangegeven, ik sta open voor jullie inbreng. Ik heb er meerdere keren om gevraagd, maar er komt van jullie kant weinig. Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd dus weet niet wat wel of niet moet.
Dus, ik zou zeggen; hoeveel modellen zou jij dan willen? en hoe zie je de verdeling van de dagen dan graag? Wat mij betreft mag het in twee dagen hoor. Alleen vind ik dat de mensen die er ver voor moeten reizen daar ook inspraak in hebben.
Ik beschouw het niet als kritiek, ik vind het alleen maar fijn als mensen meedenken!
Ik heb een de mod die het slotje heeft geplaatst een pb gestuurd met de vraag of het topic weer open mag. Ik vind het namelijk geen commerciële want er is geen sprake van betaling. Hoop dat mijn argument iets helpt. Krijg nu een pb bombardement maar heb daar eigenlijk geen tijd voor
Wat miss wel kan is dat je van modellen bijvoorbeeld van elke categorie 5. Uitkiest en de fotografen in groepen van 2 verdeeld. Zo zou het in principe 2 uur kunnen duren als je de rijfoto en losgooi niet meerekenend
Ik heb de afgelopen week weinig tijd voor Bokt gehad maar ik probeer zeker actief mee te denken
Ik moet waarschijnlijk ook reizen, met het OV, maar ik ben bang dat van 9 tot half 7 met 1 uurtje pauze wel erg veel gevraagd is. Je krijgt tips, moet je aandacht er toch wel goed bij houden en je bent eigenlijk steeds naar dezelfde foto's aan het kijken waardoor je miss enige verbetering niet meer zo goed opmerkt. Qua modellen zou ik 2 paarden/honden genoeg vinden. Zo kan je rustig je camera verkennen, je richten op 1 paardje om goed op de foto te zetten met de tips die je gekregen hebt of nog wat hulp vragen, en als je dat door hebt kun je nog een ander paardje pakken. Denk dat dat genoeg is, in ieder geval voor mij
Dan nog de vraag; hoe lang blijft de instructeur er bij? De hele dag/module?:)
Zit je dan niet met het probleem dat de kosten omhoog gaan nu je het eventueel gaat opsplitsen?
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-13 14:24
mamamika schreef:
Zit je dan niet met het probleem dat de kosten omhoog gaan nu je het eventueel gaat opsplitsen?
Ja daarom is ook voor deze optie gekozen. Vooral voor de mensen die ver moeten reizen. Al heb ik die nog niet gehoord hierover. Haf gehoopt dat zij hun mening daarom zouden geven
Misschien kun je meer pauze's inlassen, dan hoeft het niet opgesplitst te worden. Ik zie nu dat ik niet ver hoef te reizen waarschijnlijk want dat was ook waar ik dan nog tegen op keek. Maar van 9 tot half 7 met 1 uur pauze stond me niet zo aan. Als je er nu 'sochtends en 'smiddags een kwartiertje/20 minuten extra tussen doet is het misschien beter te doen
Bismarck
Geplaatst: 18-07-13 15:29
Ik sluit mij aan bij Rubber_Duck. Nog 2 korte pauzes zouden fijn zijn. En ik heb liever 1 of 2 goede modellen dan heel veel. Je bent in het begin waarschijnlijk toch veel aan het klooien met de instellingen.
Mijn naam is trouwens Simone, zo mogen jullie me wel aanspreken haha, is misschien fijner. Modellen met ervaring vind ik ook een must eigenlijk, zijn vast wel te vinden.